książki, które warto przeczytać

Zaczytani

Artykuły zawierają lokowanie produktu, marki lub wskazanie sponsora

Arystoteles i Dante przepadają w toni życia

udostępnij

„Arystoteles i Dante przepadają w toni życia” Benjamina Alire Sáenza to kontynuacja YA bestsellerowej historii o dwóch młodych chłopcach, których zaczyna łączyć nietuzinkowa relacja. Jest to sequel dla książki „Arystoteles i Dante odkrywają sekrety wszechświata” tom 2. W Polsce książka ukazuje się na fali ogromnego zainteresowania pierwszą częścią. Obie powieści opowiadają o tytułowych bohaterach, którzy jako nastoletni chłopcy pochodzenia meksykańskiego zmagają się z codziennością lat 80. w Ameryce…


Książka młodzieżowa „Arystoteles i Dante przepadają w toni życia” to książka kontynuująca przygody tytułowych chłopców, których można było poznać w pierwszej części o tytule „Arystoteles i Dante odkrywają sekrety wszechświata” tom 2. Autor, Benjamin Alire Sáenz, zdecydował się na powrót do tej historii, ponieważ czuł, że  nie udało mu się jej opowiedzieć za pierwszym razem tak, jak tego chciał. Dlatego też powstał sequel, w którym relacja tytułowych bohaterów jest pogłębiona, ich uczucia lepiej opisane, a sama fabuła skupia się na kilku niespodziewanych zwrotach akcji.

Przede wszystkim Ari praktycznie przez cały czas chodzenia do liceum nie chciał być widoczny. Ukrywał swoją tożsamość, stronił od znajomości i przyjaźni. Był cichy i niewidzialny i nie planował tego nie zmieniać. Zakładał, że ostatni rok szkoły będzie wyglądał tak samo, a być może nawet będzie trwał w tym stanie przez całe swoje życie. Jednak coś się w nim zmieniło i to w nieodwracalny sposób. Sprawiła to miłość do Dantego. Ksiażka Young Adult „Arystoteles i Dante przepadają w toni życia” opowiada o rozwijającym się uczuciu dwójki młodych chłopców. Są przerażeni wizją dorosłości w świecie, który nie jest przyjazny wrażliwym osobom.


Polecamy.

OSTATNIE WPISY

Wybrane losowo

Zanim dojrzeją granaty
Poprzednie

Zanim dojrzeją granaty

Korytarz kości
Dalej

Korytarz kości

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki