Ciągły pośpiech, pęd życia i stres w pracy sprawiają, że coraz więcej osób ma problemy psychologiczne. Zmienne nastroje, ciągły smutek, apatia i niechęć do poznawania nowych ludzi oraz spotykania się z tymi, których już dobrze znamy to objawy, które powinny nas zaniepokoić i sprawić, że skierujemy swoje kroki do specjalisty, którym jest psycholog. Kiedy powinniśmy zgłosić się do psychologa? W jakich problemach psycholog może udzielić nam wsparcia i pomocy? Zapraszamy do zapoznania się z dalszą częścią naszego wpisu poświęconego tej tematyce.

Kto korzysta ze wsparcia psychologicznego?

Korzystanie ze wsparcia psychologicznego nie jest powodem do wstydu. Na co dzień z takiego wsparcia korzystają światowej klasy sportowcy zajmujący się różnymi dyscyplinami, przedsiębiorcy, politycy oraz ludzie zajmujący wysokie stanowiska.

Kiedy udać się do psychologa?

Jeśli zauważymy u siebie któryś z niepokojących objawów wymienionych we wstępie, warto skontaktować się z psychologiem. Wsparcie specjalisty może pomóc w rozwiązaniu naszych problemów oraz zapobiec rozwojowi depresji czy powstaniu zaburzeń psychicznych. Do psychologa można się również wybrać na wizytę kontrolną. Warto chodzić na takie wizyty przynajmniej raz w roku, szczególnie w sytuacji, gdy nasz styl życia i pracy jest stresujący.

Pomoc psychologiczna Gliwice

Wsparcie psychologa może być ratunkiem w niejednej opresji. Nasz zespół składa się z doświadczonych psychologów, którzy pomogli w rozwiązaniu bardzo wielu problemów. Nasza oferta obejmuje wsparcie psychologiczne z zakresu:

- leczenia depresji
- pomocy po utracie bliskiej osoby
- pomocy po utracie pracy
- pomocy po rozstaniu z partnerem
- pomocy po groźnym wypadku / urazie
- pomocy w trakcie oraz po różnego rodzaju stresujących sytuacjach.

Nasi specjaliści oferują również wsparcie psychologiczne dla ludzi na stanowiskach oraz dla sportowców. Współpracujemy zarówno z osobami dorosłymi, jak i z dziećmi w różnym wieku. Zapraszamy do skorzystania z usług naszego doświadczonego zespołu.

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki