Zastanawiasz się, jaka jest idealna wizytówka? Spieszymy z odpowiedzią – skuteczna.  O tym, co dokładnie to oznacza i jakie czynniki decydują o skuteczności wizytówek, piszemy w poniższym artykule. Przeczytaj, a projektowanie wizytówek nie będzie miało przed Tobą tajemnic.

 

  • Tylko niezbędne informacje!

Pamiętaj, że wizytówka to nie strona internetowa – nie musisz na niej umieszczać historii Twojej firmy i opisywać wszystkich usług. Celem wizytówki jest dostarczenie informacji potrzebnych do kontaktu z drugą osobą. Właśnie takie powinieneś zatem na niej umieścić. Zadbaj o to, aby znalazło się na niej Twoje imię, nazwisko, numer telefonu, adres poczty mailowej i adres siedziby Twojej firmy. Wizytówka musi być przejrzysta, a umieszczenie na niej zbyt wielu danych może sprawić, że będzie nieczytelna.

 

  • Właściwy układ

Warto zadbać o właściwy układ prezentowanych na wizytówce danych. Na pierwszy plan powinno wysuwać się logo, a tuż za nim powinny plasować się Twoje imię i nazwisko. Później posiadacz wizytówki powinien zauważyć dane, za pomocą których może się z Tobą łatwo skontaktować.

 

  • Rozmiar wizytówki ma znaczenie!

Najpopularniejsze wymiary wizytówek to 5 x 9 cm – i tego powinieneś się trzymać! Większa wizytówka może nie mieścić się w portfelu, a jeśli Twój potencjalny klient czy partner biznesowy nie będzie miał jej gdzie schować, prawdopodobnie ją wyrzuci. Mniejszy rozmiar to również nie najlepszy pomysł. Małą wizytówkę łatwo przecież zgubić – a takiego scenariusza na pewno wolisz uniknąć.

 

  • Wykaż się kreatywnością!

Zastanawiasz się, na czym może polegać kreatywność przy projektowaniu wizytówek? To proste – oryginalna kolorystyka, ciekawy kształt, umieszczenie na wizytówce Twojego zdjęcia. Miej jednak na uwadze, aby się w tym wszystkim nie zgubić i wdrażać kreatywne rozwiązania z wyczuciem i umiarem. Przepych może sprawić, że wizytówka stanie się nieczytelna, a to najgorsze, co może się stać.

 

  • Kod QR

Umieszczenie na wizytówce kodu QR to innowacyjne rozwiązanie, które na pewno zdobędzie uznanie w oczach Twoich klientów i współpracowników. Zeskanowanie kodu QR natychmiastowo przenosi posiadacza wizytówki na Twoją stronę internetową. Brzmi ciekawie? Przekonaj się sam!

 

  • Najwyższa jakość wydruku

Jeżeli nie chcesz, aby Twoja wizytówka łatwo się zaginała, a druk na niej stawał się wypłowiały, powinieneś powierzyć jej wykonanie profesjonalistom. Oferta drukarni cyfrowych jest bogata, więc na pewno znajdziesz coś dla siebie. Jedną z drukarni wartych rozważenia jest jkbprint.pl.

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki