Coraz więcej osób rozważa założenie firmy na terenie państwa innego niż Polska. Jest to spowodowane rozbudowaną biurokracją i skomplikowanym systemem podatkowym, który nie jest przyjazny dla polskich przedsiębiorców. Miejsce, które na pewno warto rozważyć jest Malta. Okazuje się, że spółka na Malcie sprawdza się naprawdę świetnie, a jej założenie wcale nie musi być skomplikowane. Kiedy warto zdecydować się na takie rozwiązanie i jak przekuć je w czyn?

Dlaczego Malta jest atrakcyjna dla przedsiębiorców?

Mówiąc o Malcie, koniecznie trzeba podkreślić, że jest ona naprawdę atrakcyjnym miejscem dla wszystkich przedsiębiorców. Tym, czym przyciąga jest przede wszystkim elastyczny system podatkowy. Zakładając na Malcie spółkę, można liczyć na podatek dochodowy wynoszący zaledwie 5%. Do tego dochodzi szereg zwolnień z obowiązku opłacania podatku. To właśnie ten element sprawia, że Malta jest jednym z bardziej atrakcyjnych dla biznesu miejsc na świecie. Nie bez powodu ilość spółek, jakie są na Malcie otwieranie zwiększa się każdego roku. Jeśli chcesz ten temat zgłębić dokładniej, wejdź na https://www.thompsonstein.com/spolka-za-granica/spolka-na-malcie/.

Kto może zdecydować się na spółkę na Malcie?

Decydując się na założenie spółki na Malcie, należy pamiętać, że decyzja w tej sprawie zawsze jest kwestią indywidualną. Okazuje się jednak, że jest to rozwiązanie, które sprawdza się w przypadku różnych firm. Spółki inwestycyjne oraz holdingowe wiodą prym, jeśli chodzi o przeniesienie swojej działalności właśnie na Maltę. Wśród tych, w przypadku których jest to naprawdę dobra lokalizacja znajdują się też firmy świadczące usługi w zakresie doradztwa gospodarczego. Również sektor finansowy i nowych technologii znajdzie dla siebie miejsce w tym wyjątkowym kraju. Warto pamiętać, że spółki na Malcie nie trzeba zakładać osobiście. Można zdecydować się na wsparcie fachowców, którzy zrobią to sprawnie i bez niepotrzebnych problemów. Pozwoli to uniknąć stresu związanego na przykład z brakiem znajomości języka na odpowiednim poziomie.

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki