Ostatnimi czasy powstaje coraz więcej treści wideo w miejsce standardowych fotografii produktowych, w sklepach internetowych, czy portalach udostępniających takie materiały. Czy oznacza to, że klient kupując produkt w internecie chce być bardziej świadomy zakupu?

Nowy trend

Wiele jest w sklepach internetowych materiałów fotograficznych przedstawiających daną rzecz, ale jednocześnie powstaje coraz więcej filmów promocyjnych czy instruktażowych. To co kiedyś prezentowała nam instrukcja obsługi, producent często prezentuje nam w przyjaźniejszej do przyswojenia formie, często z dokładnym opisem i prezentacją sprzętu. Dzięki filmom zyskano nową metodę kontaktu z klientem, ograniczono często pracę pomocy technicznej, która odsyła do przygotowanych wcześniej materiałów serwisowych, bądź prezentacji (przykłady TUTAJ)

Zasługa technologii

Rozwój nowych technologii pozwala już na produkcje filmowe i tworzenie treści reklamowych w przystępnych dla firm kosztach, a materiały te w połączeniu z nowoczesnym środkiem dotarcia do klienta jakim jest internet i social media powodują zwiększają zyski i poszerzają grono klientów.

Dotarcie do użytkownika, bądź potencjalnego klienta w sposób przyjazny to obecnie cel wszystkich większych koncernów. W mediach pełno jest filmów, czy nawet prostych relacji, przypominających nam, że dana marka dobrze sobie radzi i nie powinniśmy o niej zapominać.

Czas na zmiany

Być może film nie wyprze fotografii, ponieważ pomimo upływu czasu ta trzyma się całkiem dobrze i trudno ją zastąpić, jednak obecnie mamy możliwość poszerzenia naszych możliwości związanych z marketingiem, czemu więc tego nie wykorzystać. Twórzmy treści, które przyciągną, przez obraz, kolory, ruch. Z pomocą przychodzą nam ludzie, z doświadczeniem w tej branży, doświadczeniem w reklamie czy mediach. Choć koszty poniesione na marketing nie mają bezpośredniego odzwierciedlenia na „Tu i teraz” to efekty pracy i Waszych wysiłków przyniosą znaczne korzyści w przyszłości.

Produkcja filmowa i filmy reklamowe

skynetic.pl

Film i fotografia ślubna

studiopiorun.pl

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki