Na druk wizytówek powinien zdecydować się w zasadzie każdy przedsiębiorca. Firmowy profil w mediach społecznościowych może nie wystarczyć – przecież nie każdy klient czy kontrahent może mieć ochotę na wyszukiwanie informacji o nas i naszej firmie w internecie.

Druk wizytówek – konieczność czy przeżytek?

Odpowiedź jest jednoznaczna – oczywiście, że konieczność. Tym bardziej, że druk wizytówek, nawet kilkuset, to obecnie inwestycja w wysokości zaledwie kilkudziesięciu złotych. Rzecz jasna zastąpienie własnej strony internetowej czy profilu w Google Moja Firma tradycyjną, papierową wizytówką, jest złym pomysłem. Dzisiejsze realia rynkowe wymagają od przedsiębiorców obecności w sieci i możliwości kontaktu przez e-mail czy formularz na stronie internetowej. Tym niemniej ten niewielki, prostokątny kawałek kartonu z danymi kontaktowymi jest świetnym uzupełnieniem wizerunku firmy. Szczególnie w sytuacji, gdy zostanie zaprojektowany przez profesjonalistę i wydrukowany na odpowiednio dobranym papierze.

Ponadto wizytówki są koniecznością dla tych przedsiębiorców, których działalność opiera się na regularnych kontaktach z nowymi klientami czy kontrahentami. Czyli w zasadzie dla większości właścicieli firm. Pracownicy, którzy pracują w terenie, na przykład handlowcy, także powinni mieć firmowe wizytówki. 

Dzieje się tak ze względu na fakt, że wizytówkami można się wymienić. Jeżeli spotykamy się z potencjalnym kontrahentem czy pracownikiem innej firmy i taka osoba podaje nam wizytówkę, w dobrym tonie jest odwdzięczyć się tym samym i wręczyć swoją. Świadczy to nie tylko o szacunku, lecz także o gotowości podjęcia współpracy.

Wizytówkę można również wręczyć klientowi podczas spotkania. Gdy pracujemy w banku, biurze, recepcji hotelowej czy na jakimkolwiek innym stanowisku, na którym kontakt z klientem jest codziennością, posiadanie firmowej wizytówki jest doskonałym sposobem na zawiązanie długotrwałej relacji biznesowej.

Poza tym wizytówka jest jednym ze sposobów na budowanie wizerunku firmy jako rzetelnego partnera biznesowego. A także na budowanie świadomości marki. Również dlatego, że wizytówek się nie wyrzuca. To nie są ulotki, tylko eleganckie wydruki o określonym przeznaczeniu. Zdecydowanie warto mieć kilka z nich w portfelu lub wizytowniku.

Dlatego jeżeli zdecydujemy się na druk wizytówek, warto wybrać tę drukarnię internetową, która jest w stanie zaoferować nam przynajmniej kilka rodzajów wysokojakościowego papieru. Możliwość umieszczenia na wizytówce dodatkowych złoceń, uszlachetnienia druku czy drobnych ozdobnych detali, takich jak zaokrąglone rogi, także jest mile widzianym pomysłem.

Internetową drukarnią, która podczas druku wizytówek oferuje wszystkie wyżej wymienione opcje, jest HexDruk.

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki