Ze względu na swoje praktyczne zastosowanie, kalendarz reklamowy jest doskonałym nośnikiem informacji.

Ze względu na swoje praktyczne zastosowanie, kalendarz reklamowy jest doskonałym nośnikiem informacji. Każdego dnia klient spogląda na kalendarz przynajmniej raz, co oznacza, że w ciągu roku zobaczy reklamę setki razy. Wśród oferty drukarni internetowych znaleźć można niewielkie kalendarze listkowe po kalendarze trójdzielne, doskonale sprawdzające się w biurze.

Projekt kalendarza firmowego

Kalendarzem posługujemy się na co dzień. Jest niedrogim i jednocześnie doskonałym środkiem przekazu reklamy, wykorzystywanym każdego dnia w pracy i w domu. Warto zatem wykorzystać jego potencjał do przekazania informacji o firmie i budowania świadomości i rozpoznawalności marki. Wśród oferty firm zajmujących się realizacją projektów kalendarzy znajdują się:

  • niewielkie kalendarze listkowe,
  • kalendarze trójdzielne,
  • jednodzielne,
  • kalendarze książkowe,
  • kalendarze biurkowe,
  • kalendarze plakatowe.

W celu druku kalendarza możesz odwiedzić odwiedź ten serwis.

Jak prawidłowo zaprojektować kalendarz firmowy, aby pełnił on funkcję informacyjną i reklamową?

Projekt przyjemny w odbiorze

Kalendarz reklamowy powinien przyciągać wzrok odbiorcy i być ozdobą pomieszczenia. Jest to niezwykle ważna i niełatwa funkcja, która warunkuje chęć korzystania z kalendarza. Projekt kalendarza musi być zatem estetyczny, ładny i nie może się nudzić, ponieważ będzie obecny w biurze czy w domu przez cały rok. Atrakcyjne wykonanie projektu gwarantuje chęć skorzystania z kalendarza i umieszczenia go w otoczeniu klienta, a to natomiast przekłada się na skuteczny odbiór reklamy.

Spójny wizerunek firmy

Projektując kalendarz reklamowy nie można zapomnieć o wizerunku firmy, jaki chcemy kreować. Powinien być on spójny z wcześniejszymi założeniami przedsiębiorstwa, ponieważ budowanie tożsamości firmy jest niezbędnym elementem długofalowej skuteczności reklamy. Projekt powinien być zatem wykonany w sposób estetyczny, w utrzymaniu linii wizualnej firmy. Kalendarz firmowy powinien bowiem budować i utrwalać pozytywny obraz firmy w świadomości obecnego i przyszłego klienta.

Zgodnie z najnowszymi trendami

Nowości w świecie komunikacji i reklamy dostarczają wciąż nowych rozwiązań dla przedsiębiorców. Chcąc zaprojektować najbardziej optymalną i skuteczną reklamę warto przyjrzeć się innowacjom na rynku reklamy. Wdrożenie nowych rozwiązań gwarantuje systematyczne zwiększanie liczby odbiorców reklamy oraz budowanie nowoczesnego wizerunku firmy. W dobie mediów społecznościowych, nowoczesna i innowacyjna reklama drukowana stanowi nie lada wyzwanie, ale i olbrzymi potencjał odbiorczy.

Czytelność i przejrzystość

Graficzne projektowanie kalendarza oparte jest na twórczej i zindywidualizowanej pracy zespołu grafików. Kalendarz firmowy powinien odpowiadać wymaganiom klienta, ale i zachowywać podstawowe zasady spójności. Projekt kalendarza powinien pozytywnie zaskakiwać odbiorcę i sprawiać, że wizerunek firmy na długo pozostanie w jego pamięci. Jednak najważniejsze podczas wykonywania projektu jest prostota i zrozumienie przez odbiorcę przekazu - bez tej cechy reklama może okazać się nieskuteczna.

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki