Gdy firma planuje uczestnictwo w wydarzeniach plenerowych, na przykład w targach, festiwalach czy piknikach, warto pomyśleć o zamówieniu namiotu reklamowego. Za pomocą takiej właśnie konstrukcji można zaznaczyć swoją obecność podczas eventu i rozreklamować się wśród jego uczestników.

Dlaczego warto zdecydować się na namioty reklamowe?

Chociaż zakupienie namiotu reklamowego jest dla firmy dodatkowym kosztem, warto traktować go jako przyszłościową inwestycję. Namiot reklamowy jest konstrukcją, która pozwala nie tylko na wydzielenie przestrzeni dla firmy, ale również chroni przed deszczem oraz realizuje funkcję marketingową. Gdy zamiast zwykłego stoiska ze stołem firma zdecyduje się na ustawienie namiotu reklamowego, który będzie zawierał jej logo, wtedy może ona od razu zachęcić do skorzystania ze swojej oferty. Przyciągnie uwagę, a także będzie formą oznaczenia swojej obecności podczas eventu. Oczywiście, namioty reklamowe nie są jednorazowe, dlatego raz zakupione wyposażenie może posłużyć podczas wielu eventów.

Rodzaje namiotów reklamowych

Dzisiaj można spotkać się z różnymi typami konstrukcji namiotów reklamowych. Mogą one mieć również rożne wielkości, co pozwala na ich indywidualne dopasowanie do konkretnych wymogów czy też miejsca, w którym taki namiot ma zostać rozstawiony. Najpopularniejsze namioty reklamowe - https://krevent.eu/portfolio/namioty-ekspresowe/ to namioty wyposażone w metalowe ramy – najczęściej wykonane z lekkiego aluminium. Takie konstrukcje posiadają ściany oraz zadaszenie. Z przodu najczęściej nie mają ściany – wówczas służy ona jako wejście. Mogą być także wyposażone w okienka wpuszczające do wnętrza naturalne światło. Takie namioty można wykonać w różnych wielkościach do wyboru. Inna propozycja to efektowne namioty w kształcie gwiazdy. W tym przypadku konstrukcja opiera się na jednym lub dwóch masztach, a także rozciągnięta jest na boki. Namioty reklamowe mogą być także wyposażone we własne oświetlenie, mogą posiadać lżejszą konstrukcję, aby ich transportowanie nie było problematyczne.

Namioty reklamowe – personalizowany nadruk na namiocie

Aby namioty reklamowe mogły pełnić swoją funkcję marketingową, wymagają one odpowiedniego wykończenia. Stosuje się wtedy personalizację – to usługa polegająca na wykonaniu na nich nadruków na indywidualne zamówienie klienta. Najczęściej namioty reklamowe są wykańczane logo firmy, lecz można także wykonać na nich inne nadruki, na przykład związane z danym eventem. Z dokładnymi ofertami namiotów reklamowych dla firm można zapoznać się obecnie bezpośrednio na stronach internetowych ich producentów.

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki