Alkomaty do własnego użytku możemy znaleźć nawet w supermarketach. Trzeba jednak pamiętać, że są to słabej jakości urządzenia, które cechują się niską precyzją pomiaru. Taki alkomat nie daje nam więc stuprocentowej pewności, co w wielu przypadkach jest sporym problemem. Modele za kilkanaście złotych niedokładnie określają stężenie alkoholu we krwi. Lepiej nie polegać na nich, jeśli po zakrapianej imprezie chcemy zasiąść za kierownicę. Gdzie kupić alkomat godny zaufania?

Profesjonalne alkomaty w korzystnej cenie
Mogłoby się wydawać, że profesjonalny alkomat kosztuje majątek. Nic bardziej mylnego. Bez trudu znajdziemy wysokojakościowe modele w korzystnych cenach. Z pewnością posłużą nam one niezawodnie przez kilka lat, tak więc inwestycja będzie się opłacać.
Decydując się na zakup internetowy możemy mieć pewność, że zaoszczędzimy sporo czasu, a także pieniędzy. Sklep z alkomatami online ma szeroką ofertę urządzeń, które pochodzą od renomowanych producentów. Wybór zależy wyłącznie od naszych indywidualnych potrzeb. Pierwszym krokiem jest określenie, jak często będziemy dokonywać pomiaru. Jeśli z alkomatu będziemy korzystać zaledwie kilka razy w roku, to możemy zdecydować się na urządzenie z niższej półki cenowej. Za kilkaset złotych zakupimy produkt o wysokiej wytrzymałości, żywotności, a także dokładności. Sklep-alkomaty.pl to nie tylko bogaty wybór alkomatów, ale również dodatkowe usługi np. kalibracja urządzenia.

Fachowa i niedroga kalibracja
Decydując się na zakup alkomatu należy pamiętać, że wymaga on systematycznej kalibracji. Tylko wtedy będziemy mieć pewność, że pomiar został wykonany prawidłowo. Częstotliwość zależy w dużym stopniu od częstotliwości użytkowania urządzenia. Każdy producent określa, co ile pomiarów należy dokonać kalibracji.
Warto wiedzieć, że podczas zakupu alkomaty są już skalibrowane. Na uwagę zasługuje również fakt, że urządzenia wyższej klasy wymagają rzadszej kalibracji (najczęściej co 200-300 pomiarów). Zapewnia to wyższy komfort użytkowania.

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki