Prowadzenie działalności gospodarczej wiąże się z prawami i obowiązkami. Do obowiązków należy staranne przechowywanie dokumentacji, potrzebne np. do przeprowadzenia kontroli skarbowej.

Wraz z prowadzeniem firmy - faktur, umów przybywa, a my co rusz jeździmy do sklepu po nowe teczki, akta osobowe, czy skoroszyty. Jeśli masz ten problem i chciałbyś spojrzeć na ten temat ze strony optymalizacji kosztów - artykuł jest dla Ciebie! Zapraszam do czytania!

Prowadzenie działalności gospodarczej wiąże się z prawami i obowiązkami. Do obowiązków należy staranne przechowywanie dokumentacji, potrzebne np. do przeprowadzenia kontroli skarbowej. Wraz z prowadzeniem firmy - faktur, umów przybywa, a my co rusz jeździmy do sklepu po nowe teczki, akta osobowe, czy skoroszyty. Jeśli masz ten problem i chciałbyś spojrzeć na ten temat ze strony optymalizacji kosztów - artykuł jest dla Ciebie! Zapraszam do czytania!

Uzupełnianie magazynu w małej firmie może sprawiać nie lada problemy. O ile duże korporacje mogą pozwolić sobie na zatrudnienie magazyniera, który będzie przewidywał zużycie artykułów biurowych oraz na bieżąco je zamawiał. O tyle 4-10 osobowe firmy muszą polegać na swoim założycielu. I właśnie tutaj do akcji wkraczają sklepy internetowe! Niskie koszta przesyłki, szybkość realizacji zamówienia oraz dowóz pod samo biuro to tylko niektóre plusy takiego rozwiązania. Ale do rzeczy!

Czy warto zamawiać przez internet dla biura?

Kilka lat temu znajomy namówił mnie do kupna 200 teczek/200 skoroszytów na dokumenty, online. Początkowo byłem przeciwny tej idei. Co z kosztami przesyłki? Jak szybko dostanę FV, czy mogę zwrócić towar? Ku mojemu zdziwieniu, po obliczeniu na spokojnie kosztów przesyłki vs paliwa i czasu, którego zużyłbym na dojazd do najbliższego sklepu papierniczego - sklepy internetowe wygrały.

Po pierwsze po otrzymaniu przesyłki, mamy 10 dni na zwrot towaru. Nie ważne, czy jest uszkodzony, czy po prostu nie podoba nam się nasycenie kolorem. Możemy to zrobić bez podania przyczyn! Po drugie FV w formie elektronicznej, bez podpisów jest uznawana od wiek wieków przez urzędy skarbowe. Jeśli mieszkasz w małej miejscowości jak ja, możesz liczyć na oszczędność na paliwie. Przesyłka kurierska wychodzi w tym przypadku dużo taniej, niż jednoosobowa wycieczka do sklepu.

Jedyne ALE

Najlepiej wybrać i trzymać się jednego sklepu internetowego. Oczywiście firma zamawiająca towar przez internet ma dużo możliwości na zerwanie umowy. Nie oznacza to jednak, że wszystkie sklepy internetowe dbają o klienta. Sklep papierniczy online nie podlega żadnemu wyjątkowi.

Z założenia kieruję ten artykuł dla osób, które nie wiedzą jak kupować przez internet, czy w ogóle się to opłaca. Na samym końcu zwrócę uwagę na temat przelewów. Dzięki renomowanym serwisom Przelewy24, czy dotpay bez problemu opłacisz swoje zamówienie kilkoma kliknięciami myszki. Po dokonaniu zakupu, automatycznie dostaniesz potwierdzenie przelewu na swój adres mailowy. Prościej się nie da!

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki