Poznań to jedno z wielu polskich miast, gdzie duże natężenie ruchu stanowi poważny problem. W samym tylko centrum na znalezienie miejsca postojowego tracą codziennie średnio ok. 40 minut. Stąd też często pojawia się pytanie: gdzie parkować?

Parkingi podziemne – udogodnienie dla kierowców

Płatne parkingi podziemne to obecnie konieczność w polskich miastach. To jeden z najlepszych sposobów mających na celu rozwiązanie problemów z parkowaniem. Brak odpowiednich miejsc często kończy się zostawianiem samochodu tam, gdzie stać on nie powinien, np. na trawniku czy chodniku. To z kolei utrudnia funkcjonowanie pozostałym użytkownikom ruchu, nie tylko tym zmotoryzowanym. W Poznaniu parking podziemny znajdujący się w samym sercu miasta, bo pod Placem Wolności, jest obsługiwany przez  Grupę Interparking. Do dyspozycji kierowców jest tu 540 miejsc, z czego kilka przeznaczonych jest dla osób niepełnosprawnych.

 

Parkingi podziemne w Poznaniu – jakie mają zalety?

Poznań to doskonały przykład miasta, w którym powstaje coraz więcej płatnych parkingów podziemnych. Ich obecność sprzyja rozładowaniu ruchu, ponieważ kierowcy, zamiast krążyć w poszukiwaniu miejsca postojowego, od razu zjeżdżają na parking. Mniej aut na ulicach to mniej spalin, co w dzisiejszych czasach nabiera szczególnego znaczenia. Kwestie związane z ochroną środowiska urastają do rangi priorytetowych. Poza tym parkingi podziemne nie ingerują w miejski krajobraz – specjaliści od zagospodarowywania przestrzeni mają tu zatem niemałe pole do popisu. Za sprawą nowoczesnych technologii budowlanych oraz materiałów odznaczających się znakomitymi parametrami budowa tego typu obiektów jest możliwa nawet na terenach trudnych z geologicznego punktu widzenia.

 

Parkingi podziemne w Poznaniu – jak korzystać?

Wielkim atutem podziemnych parkingów w Poznaniu jest opcja rezerwacji miejsca online. wystarczy wejść na stronę wybranego usługodawcy i wypełnić prosty formularz rejestracyjny. Należy w nim podać datę i godzinę rozpoczęcia oraz zakończenia parkowania.

 

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki