Firma Gucci w swoim asortymencie posiada przede wszystkim damskie modne zegarki. Do jednej z najbardziej rozpoznawalnych linii z pewnością można zaliczyć zegarki G-Gucci z bardzo charakterystyczną kopertą odzwierciedlającą kształt litery „G”. Dużą popularnością cieszą się także zegarki Gucci Twirl o szerokiej bransoletce, która doskonale wpasowuje się w większość stylizacji. Na uwagę zasługuje także stylowy zegarek Gucci Quartz damski, który pozwala każdej kobiecie czuć się elegancko, a jednocześnie modnie i niepowtarzalnie.

Cechy zegarka quartz
Zegarki damskie quartz od Gucci łączą w sobie kilka cech, jakimi jest elegancja, ponadczasowość, a także niezawodność. Tak samo jak pozostałe zegarki od Gucci, również produkty z tej linii napędzane są przez mechanizmy szwajcarskie, posiadają szafirowe szkła i pozłacane są trwałą metodą PVD. Wybierając zegarki Gucci, można być pewnym ich niezawodności, a także wysokiej jakości wykonania. Staranne wybieranie materiałów przy produkcji, a przede wszystkim dbałość o każdy szczegół sprawia, że zegarek nie tylko prezentuje się jak produkt z górnej półki, ale ponadto przez długi czas zachowuje nienaganny wygląd.

Odpowiedni na każdą okazję
Zegarek Gucci Quartz damski to produkt, który doskonale wpasowuje się w obowiązujące kanony mody. Dobrze prezentuje się zarówno w zestawieniu ze strojem codziennym, jak również podczas bardziej oficjalnych okazji – w pracy czy podczas wieczornych wyjść. Niektóre modele od Gucci umieszczone są na wytrzymałym pasku, który jest wygodny i świetnie dopasowuje się do dłoni. Panie stawiające na większą elegancje mogą z kolei wybrać któryś z produktów z metalową bransoletą. Prócz klasycznych rozwiązań w asortymencie znajdują się także bransolety o nietypowych kształtach, złożone z kilku elementów, które prezentują się oryginalnie, świeżo i bardzo nowocześnie. Łączą w sobie najnowsze pomysły, niebanalne rozwiązania przy jednoczesnym zachowaniu elegancji, która wyróżnia zegarki Gucci spośród produktów konkurencji.

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki