Kaseton to forma reklamy, która najczęściej montowana jest na zewnętrznej ścianie budynku. Zwykle przyjmuje ona formę prostokąta o grubości kilkunastu centymetrów, jednak kształt elementu można dowolnie dopasować do swoich potrzeb. Kaseton może być jednostronny i mocowany do ściany na płasko lub dwustronny i montowany prostopadle. Najbardziej istotne jest jednak to, aby wykonany był z najwyższej jakości materiałów. Dzięki temu będzie przedstawiał firmę w atrakcyjny sposób, a dodatkowo nie będzie podatny na szkodliwe działanie czynników atmosferycznych. Dowiedz się, jakie są rodzaje kasetonów reklamowych i sprawdź, który spełnia Twoje oczekiwania.

Kasetony reklamowe – skuteczna forma reklamy

W pozyskiwaniu nowych klientów kluczowe jest czytelne przekazywanie informacji. Duże znaczenie ma też forma komunikatu, która sprawi, że zostanie on zauważony w gąszczu konkurencyjnych ogłoszeń. Dlatego reklama musi być wyrazista i widoczna o każdej porze dnia. Istotne jest też użycie odpowiednich materiałów, które zapewnią estetyczną prezentację bez względu na panujące warunki pogodowe. W te założenia wpisują się kasetony reklamowe, które skutecznie pomagają w procesie budowania wizerunku marki. 

Gdzie sprawdzą się kasetony reklamowe?

Kasetony reklamowe znane są głównie jako forma promocji zewnętrznej, jednak w wielu przypadkach można je stosować także we wnętrzach budynków. Sprawdzają się idealnie w takich miejscach jak galerie handlowe pasaże, biurowce, hole czy recepcje. Na kasetonach można zamieścić informacje, które ułatwią odwiedzającym zorientowanie się w przestrzeni. Można też postawić na czysto reklamowy komunikat, który pomoże podjąć decyzje zakupowe. Szyld ze znakiem rozpoznawczym danej marki spisze się też świetnie jako drogowskaz w miejscach publicznych.

Najpopularniejsze typy kasetonów reklamowych

Na rynku dostępne są różne rodzaje kasetonów reklamowych, które różnią się przede wszystkim materiałem, ale także sposobem montażu czy obecnością podświetlenia. Każdy produkt charakteryzuje nieco inna estetyka, dlatego warto zapoznać się ze wszystkimi wariantami przed dokonaniem wyboru.

  • Kasetony z plexi – ze względu na wysoką jakość materiału są świetną reklamą zarówno zewnętrzną, jak i wewnętrzną. Mogą być w całości podświetlane, co wpłynie bardzo pozytywnie na ich prezentację.
  • Kasetony z dibondu – są zrobione ze sztywnego i jednocześnie lekkiego materiału. Idealnie eksponują grafikę, która pozostaje w nienaruszonym stanie przez długie lata.
  • Kasetony aluminiowe – bok elementu wykonany z aluminium zapewnia wyjątkową odporność na uszkodzenia mechaniczne. Lico najczęściej powstaje z innego materiału, który przepuszcza światło.
  • Kasetony z licem napinanym – idealnie sprawdzają się jako wielkoformatowa reklama. Nie ma praktycznie żadnych ograniczeń w kwestii rozmiaru.

Wykonanie kasetonu najlepiej oddać w ręce doświadczonej firmy takiej jak Happy Island. Zespół specjalistów zadba o najmniejsze szczegóły i zapewni, że reklama będzie estetyczna i bardzo dobrze widoczna.

Czy opłaca się inwestować w kasetony podświetlane?

Podświetlenie w kasetonach reklamowych może wydawać się zbędnym urozmaiceniem, które przynosi więcej problemów niż korzyści. Trzeba się martwić o źródło zasilania i koszty związane ze zużyciem energii. Nowoczesna technologia LED jest jednak niezwykle oszczędna, a reklama widoczna o każdej porze dnia z pewnością sprawi, że wydatek okaże się dobrą inwestycją. Co więcej, jej żywotność to nawet kilkadziesiąt tysięcy godzin, więc służyć może przez naprawdę długie lata.

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki