Paczki wysyła praktycznie każdy z nas. Nie ma znaczenia, czy prowadzimy sklep internetowy, czy po prostu dokonaliśmy zamówienia. Paczki wysyła każdy – z tym faktem nie ma sensu polemizować.

Warto jest jednak dokładnie wiedzieć, jak w przypadku delikatnych przedmiotów, które w paczce się znajdują, dokładnie ją zabezpieczyć. W poniższym artykule, znajdziecie państwo szereg porad, jak dokładnie należy zabezpieczać paczki z delikatnymi przedmiotami.

 

Określenie materiału i dobór środków zabezpieczających

To, co ma kluczowe znaczenie, jeśli mowa o zabezpieczeniu paczki z delikatnym ładunkiem, to przede wszystkim bardzo dokładne określenie jej gabarytów. Stosownie do wielkości ładunku, będziemy dobierali też materiał zabezpieczający. Musimy jednak wiedzieć, że nie zawsze materiał, który ma na celu zabezpieczenia naszej paczki, będzie taki sam. W przypadku ładunku bardzo delikatnego i kruchego, mogą być potrzebne dodatkowe środki. Najczęściej jednak, w zupełności wystarczy wyłożenie środka pudełka, dość obficie, folią bąbelkową. Folia taka, zniweluje ryzyko stłuczenia się czy porysowania ładunku. Ma ona właściwości amortyzujące a co za tym idzie, doskonale sprawdzi się jako wypełnienie paczki. To jednak nie zawsze może okazać się wystarczające. Czasem dobrze jest też dany przedmiot owinąć folią typu stretch. Wówczas, mamy pewność, że nasza paczka będzie stabilna i we właściwy sposób zabezpieczona.

 

Folia stretch na zamówienie w mniejszych i większych ilościach.

 

Gdzie kupować folie bąbelkowe i stretch?

Poza samym sposobem zabezpieczenia paczki, musimy też mieć na uwadze jakość materiałów, które wykorzystujemy do zabezpieczenia jej. W przypadku zakupu folii bąbelkowej, czy folii typu stretch, warto jest dokładnie zapoznać się z ofertą dostępną na stronie pakownia24.pl. Z pewnością, znajdziecie tam mnóstwo produktów dostępnych w bardzo atrakcyjnych cenach. Dzięki nim, na pewno uda wam się we właściwy sposób zabezpieczyć paczkę w taki sposób, aby nie uległa ona najmniejszemu uszkodzeniu w trakcie wysyłki.

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki