Według statystyk Polacy czytają coraz mniej. Jakby na przekór tym danym księgarnia internetowa lovebooks.pl sukcesywnie poszerza, i tak już bardzo bogaty, asortyment tytułów, czynnie realizując swoje motto, które brzmi „z miłości do czytania”. Bo książki to nie tylko praca, ale przede wszystkim pasja.

Co świadczy o wyjątkowym charakterze tej internetowej księgarni? Przede wszystkim tworzy ją zespół pięciorga znajomych, których połączyła prawdziwa miłość do czytania. Łatwo to poznać, bo rzeczywiście uwielbiają to, co robią, a swoją pracę traktują niemal jak misję. Aktualnie w bazie księgarni znajduje się ponad 100 tysięcy tytułów, a ich ilość stale rośnie! Założyciele za cel obrali sobie stworzenie kompleksowej i bogatej oferty – takiej, aby każdy czytelnik znalazł w lovebooks.pl coś dla siebie.

W ofercie księgarni można znaleźć pozycje z każdego gatunku. Książki dla siebie nabędą tam miłośnicy literatury klasycznej, kryminałów, romansów, ale lwią część oferty stanowią także książki tematyczne i poradniki, np. dla pasjonatów militariów, wędkarstwa czy dla majsterkowiczów. Księgarnia lovebooks.pl dysponuje także podręcznikami szkolnymi, książkami dla studentów i opracowaniami naukowymi. Wybór zachwyci także najmłodszych i ich rodziców – w tej internetowej księgarni można zaopatrzyć się w poradniki dla rodziców, bajki dla dzieci oraz edukacyjne układanki. Różnorodną ofertę dopełniają gry komputerowe, komiksy, czasopisma a nawet kolekcja płyt z muzyką. Trzeba przyznać, że produkty w księgarni są doskonale sklasyfikowane, dzięki czemu łatwo znaleźć tam interesującą nas pozycję. Przejrzysty i przemyślany układ strony internetowej sprawia, że czujemy się jak w przestronnej księgarni, bez ścisku i tłoku.

Na rozwój księgarni wpływa pomyślna i owocna współpraca z wydawnictwami. Obok popularnych i znanych wydawców, na tej liście znajdują się także niewielkie oficyny wydawnicze, które dostarczają tytułów, na które trudno trafić w innych księgarniach.

Bogata oferta na pewno ma wpływ na sukces lovebooks.pl. Z drugiej strony założyciele od początku kładli nacisk na promocje i atrakcyjne ceny. Prawdą jest, że w tej księgarni można kupić książki około 30% taniej niż w innych punktach. To zdecydowało o popularności serwisu w sieci i lojalności klientów. Już w pierwszym roku swojej działalności lovebooks.pl odwiedziło prawie 30 tysięcy czytelników, którzy zamówili łącznie 200 tysięcy egzemplarzy! W czasach, gdy czytanie jest niepopularne, to imponujący wynik. Można śmiało powiedzieć, że właściciele sztukę sprzedaży książek opracowali do perfekcji.

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki