W ostatnim czasie, bardzo popularnym tematem, który zaczyna być poruszany w kręgach przedsiębiorczych, są szeroko rozumiane dofinansowania unijne oraz wiążące się z nimi profity, które przedsiębiorca może uzyskać. Co za tym idzie, dobrze jest wiedzieć, na co możemy sobie pozwolić,.

Jeśli chodzi o dofinansowania unijne, a czego stanowczo powinniśmy unikać. Nie jest to jednak na tyle prosta kwestia, aby rozważania na ten temat mogły zostać zamknięte w dwóch czy też trzech zdaniach. Poniższy artykuł, dość kompleksowo objaśni państwu całą procedurę związaną z szeroko rozumianym pozyskiwaniem funduszy unijnych, a także zwróci uwagę na najważniejsze kwestie, które są z takimi dofinansowaniami bezpośrednio związane.

Pierwszą i zdecydowanie najbardziej istotną kwestia, jeśli chodzi o dofinansowania unijne, jest przede wszystkim cel. Sporządzając wniosek, musimy jasno określić, na co chcemy pieniądze z dofinansowania przeznaczyć. To bardzo ważne, ponieważ w dużej mierze to właśnie będzie decydowało o tym, czy takie dofinansowanie otrzymamy. Nie oznacza to jednak, że jest to jedyny warunek, jaki musi zostać spełniony, abyśmy dofinansowanie pozyskali. Ważne jest także to, czy będziemy umieć w odpowiedni sposób uargumentować nasz cel.

Argumentacja celu, to kolejny punkt w drodze do sukcesu, jeśli chodzi o pozyskiwanie dofinansowań unijnych. Samo określenie celu, jak można się łatwo domyślić, nie mówi urzędnikom zupełnie nic. Osoby, które decydują o tym, czy dofinansowanie zostanie przyznane czy też nie, muszą wiedzieć dokładnie nie tylko na co ma być ono pozyskane, ale tez co dzięki temu przedsiębiorca chciałby osiągnąć. Nie wystarczy jednak tylko napisać tego, co chcemy osiągnąć.

Przeczytaj: dofinansowanie unijne dla firm - Warszawa, a także w innych miastach.

Należy też dość dokładnie określić skutki takiego dofinansowania. Innymi słowy, musimy przekonać osobę, która o przyznaniu dofinansowania decyduje do tego, że nasz cel ma sens i że warto w nas zainwestować. To trochę tak, jak z przekonywaniem potencjalnego inwestora do tego, aby nie bał się zainwestować w naszą firmę.

 

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki