Zdjęcia to bez wątpienia element kultury obrazkowej. Nic dziwnego zatem, że to właśnie zdjęcia najlepiej trafiają do danego odbiorcy.

Jest to w pełni uzasadnione – obraz od zawsze lepiej trafiał do odbiorcy niż tekst. W dużej mierze jest to związane ze specyfika użytkowania Internetu – najczęściej przeglądamy go szybko i dość pobieżnie. Zatem, aby coś trafiło do nas w odpowiedni sposób, musi być też dobrze podane. Człowiek jest wzrokowcem, dlatego też właśnie na wizualnej formie reklamy powinniśmy się skupić w pierwszej kolejności. Instagram daje nam właśnie taką możliwość.

Oczywiście to nie jest do końca tak, że możemy sobie wrzucać co chcemy i kiedy chcemy, ponieważ nie zawsze się to przysłowiowo „kliknie”. Są odpowiednie pory i typy zdjęć, które budzą popularność a tym samym sprawiają, że o naszej stronie/firmie/blogu dowiaduje się coraz więcej osób. Jest to bardzo ważne, ponieważ różnorodność kanałów reklamowych jest bardzo ważna. Zestawiając na przykład Facebooka z Instagramem, od razu widać, że treści publikowane na Facebooku są kompletnie inne od tych, które publikujemy na Instagramie. Dobrze zatem, aby skupić się na różnorodnych kanałach reklamy, bowiem dzięki temu zyskujemy większy zasięg naszych postów, a tym samym – coraz więcej osób dowiaduje się o naszej marce.

Dobre zdjęcie na Instagramie to jednak wcale nie taka prosta sprawa. Są pewne typy zdjęć, które klikają się najbardziej. Wśród tych zdjęć, prym wiodą przede wszystkim zdjęcia jedzenia. Nie mogą być to jednak zdjęcia jakiegokolwiek jedzenia. Powinno być ono bowiem podane w odpowiedni sposób i przede wszystkim – przyjemne dla oka. Nikt z nas bowiem nie kliknie serduszka czemuś, co wygląda jak przysłowiowa papka. Ale jeśli coś ma już odpowiednie kolory, kompozycję i ogólnie wygląda ładnie – wtedy o serduszka już nie trudno. Podobnie rzecz się ma z drugim typem najbardziej klikalnych zdjęć, czyli selfie. Tu z kolei działają pobudki czysto ludzkie – ludzie lubią wiedzieć, kto prowadzi dany profil. Selfie jednak ma pewne niezbędne elementy, które wpływają na jego popularność, chociażby takie jak dobór odpowiedniego filtra czy też odpowiednie ustawienie twarzy. Po więcej zapraszamy na http://www.the-first.sklep.pl – tam na pewno będziecie mogli przeczytać więcej na dany temat.

 

 

 

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki