Wegańskie olejki cieszą się coraz większym powodzeniem wśród miłośników barberingu. To właśnie ich specyficzne potrzeby oraz troska o środowisko naturalne są najważniejszymi inspiracjami dla nowej polskiej marki Koendu. Tym samym wegańskie kosmetyki Premium podbijają nie tylko rynek, ale również serca (i brody) panów, kusząc świetnym składem, fantastycznymi formułami, a także unikatowymi zapachami i wyjątkowo atrakcyjną szatą graficzną.

Olejki występują w czterech wariantach Dandy, Sea Wolf, Cheeky oraz Hardy. Natomiast każdy bohater koendu będzie miał swój charakter, więc z pewnością nietrudno będzie panom znaleźć cząstkę siebie w tych propozycjach.

Wegańskie olejki o różnych składach i zapachach

Marka koendu oferuje swoim klientom wegańskie olejki o unikatowych zapachach. Są one tak atrakcyjne wizualnie i tak doskonałe, jeśli chodzi o zawartość naturalnych składników, że stały się prawdziwym prezentowym hitem. W efekcie są najlepszym kosmetykiem dla najbardziej wymagających brodaczy, których priorytetem jest zdrowie, troska o środowisko oraz oczywiście swój wygląd. To z tego powodu powstały pierwsze produkty stworzone pod szyldem zwierzaków pojawiających się na opakowaniach i etykietach. Warto pamiętać, że ta polska marka wykreowana została jako firma z segmentu Premium, ale nie odcina się od swoich korzeni i cały czas mocno je podkreśla. Natomiast obcojęzyczna nazwa pozwoliła jej zaistnieć także poza krajem. Cztery unikatowe zapachy olejków to zachęta do tego, by wybrać ten doskonały dla siebie, ten podkreślający gust i własny charakter. Warto sprawdzić, jakie propozycje ma oficjalny dystrybutor marki Koendu

Inwestycja w wegańskie kosmetyki premium

Kosmetyki Premium są aż w 97% oparte o naturalne substancje i kuszą konkretnym zapachem. Pomysł na stworzenie własnej marki zrodził się z przekonania, że można zadbać o ciało i o przyrodę, a wykorzystanie w rozmaitych kompozycjach nasion słonecznika, orzechów makadamia, słodkich migdałów czy nagietka lekarskiego sprawiają, że olejki koendu są naprawdę kapitalne i wyróżniają się na rynku. Zapakowane są w kartonowe pudełka w żywych kolorach. Dla wielu osób, które nie znają marki, to właśnie oprawa graficzna będzie wyjątkową zachętą, by po nie sięgnąć. Seria jest dostępna w czterech odsłonach, a każdą z nich zdobi podobizna jednego z czterech gryzoni. Poza tym na opakowaniu znajdują się prosty wegański skład, opis działania olejku, sposób użycia, dane firmy oraz krótka charakterystyka postaci, w które z pewnością znajdziesz swój własny charakter.

 

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki