Prywatny abonament medyczny posiada wiele zalet. Kiedy warto się na niego zdecydować?

Abonament medyczny w prywatnej przychodni

Publiczna opieka zdrowotna nie zawsze zapewnia pomoc na najwyższym poziomie. Brak łatwego dostępu do specjalistów, bardzo długie kolejki, trudności z wykonaniem odpowiednich badań – to wszystko przekłada się na rozwój prywatnych gabinetów, przychodni i klinik medycznych.

Prywatne placówki opieki zdrowotnej coraz częściej posiadają także w swojej ofercie prywatny abonament medyczny. To rodzaj abonamentu, w ramach którego można uzyskać dostęp do szerokiej gamy specjalistów oraz dodatkowych usług medycznych – bez czekania i dodatkowych opłat.

Rodzaje prywatnych abonamentów medycznych

Niemalże każda dobra przychodnia prywatna w Warszawie oraz w innych miastach w Polsce ma w ofercie własne abonamenty medyczne albo wchodzi w skład większej sieci, która pozwala na ich realizację.

Jedną z takich placówek jest Centrum Medyczne CMP, które działa w Warszawie i okolicznych miejscowościach. W Centrum CMP pacjenci mogą zdecydować się na wykupienie jednego z paru abonamentów medycznych, w tym:

  • pakietu podstawowego – dostęp do lekarzy POZ, 5 specjalistów i badań diagnostycznych i laboratoryjnych,
  • pakietu optymalnego – dostęp do lekarzy POZ, 12 specjalistów i badań diagnostycznych i laboratoryjnych,
  • pakietu kompleksowego – dostęp do lekarzy POZ, 18 specjalistów i badań diagnostycznych i laboratoryjnych.

Powyższe pakiety medyczne można wykupić zarówno dla jednej osoby, jak również dla całej rodziny.

Dodatkowo, dostępne są także pakiety uzupełniające, w tym pakiet rehabilitacyjny, pakiet dla kobiet w ciąży oraz pakiet szczepień dla dzieci.

Pacjenci doceniają korzyści prywatnych abonamentów medycznych

Prywatny abonament medyczny ma wiele zalet. Nie tylko pozwala na łatwy dostęp do lekarza, ale również oszczędza czas na oczekiwaniu w kolejkach. Dodatkowo, pozwala na wykonanie szeregu badań diagnostycznych w cenie.

 

W porównaniu z kosztami poszczególnych usług medycznych oferowanych przez prywatne przychodnie jest on również korzystną cenowo propozycją.

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki