artykuły tematyczne

Porady

Artykuły zawierają lokowanie produktu, marki lub wskazanie sponsora

Torebka ze skóry naturalnej czy sztucznej?

Szukasz nowej torebki? Jednym z kryteriów, które warto wziąć pod uwagę podczas wyboru, jest materiał, z którego torebka została wykonana. Na rynku znajdziesz torebki ze skóry naturalnej oraz sztucznej. Sprawdź, czym charakteryzują się oba materiały i podejmij najlepszą dla siebie decyzję!

Torebki ze skóry naturalnej – zalety

Skóra naturalna słynie przede wszystkim ze swojej trwałości. Wykonane z niej torebki służą przez lata, ciesząc niezmiennie atrakcyjnym wyglądem. Nie musisz się martwić o łuszczące się uchwyty czy nieestetyczne przetarcia na krawędziach. Dobrej jakości torebki skórzane znajdziesz na: https://beltimore.eu/torebki-damskie.


Torebki skórzane służą dłużej niż modele ze skóry sztucznej, dzięki czemu koszt ich noszenia jest niższy. Przykładowo, jeśli torebka ze skóry naturalnej kosztuje 400 zł i będziesz ją nosić przez 200 dni w roku przez 5 lat, to koszt każdorazowego użycia wynosi zaledwie 40 gr. Torebki ze sztucznej skóry często po roku nadają się już do wymiany, więc nawet jeśli taka torebka kosztowała dwa razy mniej i została użyta 200 razy, to koszt jednorazowego użycia wynosi 1 zł.


Ponadto galanteria wykonana ze skóry naturalnej charakteryzuje się nieskazitelnym, luksusowym wyglądem. Jeśli więc zależy Ci na prestiżowej prezencji, sięgnij po jedną z  torebek ze skóry naturalnej, które oferuje producent galanterii skórzanej Beltimore.

Sztuczna skóra – czy naprawdę jest eko?

Sztuczna skóra jest często nazywana ekoskórą lub skórą ekologiczną. Niestety to tylko chwyt marketingowy, ponieważ sztuczna skóra niewiele ma wspólnego z ekologią. Torebki ze skóry sztucznej wykonane są zazwyczaj z tworzyw takich jak poliuretan czy polichlorek winylu. Kiedy torebka się zniszczy (a zniszczy się szybciej niż ta wykonana ze skóry naturalnej) i nie będzie się już nadawała do użytkowania, będzie się rozkładać przez tysiące lat. Wybierając po raz kolejny galanterię skórzaną ze sztucznej skóry, produkujemy więc dużą ilość odpadów, co jest szkodliwe dla środowiska.

Torebki skórzane – jaką wybrać?

Wybierając torebkę, warto zwrócić uwagę nie tylko na materiał, z którego została wykonana, ale przede wszystkim na jej przeznaczenie i swoje potrzeby. Jeśli pracujesz w biurze i nosisz ze sobą dużą ilość dokumentów, sprawdzi się shopperka, która pomieści format A4. Z kolei najlepszą towarzyszką spotkań na mieście okaże się wygodna listonoszka. Na specjalne okazje sięgnij zaś po elegancką kopertówkę. Duży wybór różnego rodzaju torebek skórzanych znajdziesz na: https://beltimore.eu/.


Wysokiej jakości torebka posłuży przez niejeden sezon. Warto więc dokonać przemyślanego wyboru, by torebka nie tylko pięknie uzupełniała stylizacje, ale na długo zachowała swoje walory wizualne.

NAWIGACJA

WYRÓŻNIONE

Wymiana wyświetlacza Xiaomi – dlaczego warto?

Przyjazne dla domu i natury: Ekologiczna pianka do czyszczenia kuchni

Gdzie i jak szybko zaopatrzyć się w sprzęt komputerowy

Domowa produkcja makaronu - jaka maszynka sprawdzi się najlepiej?

Wycinka Drzew w 2024: Jakie Drzewa Można Wyciąć Bez Zezwolenia?

Jaką siatkę wybrać na wolierę dla ptaków?

Wpływ automatyzacji produkcji na przedsiębiorstwo

Stwórz dom marzeń z podłogami Korner

Klapki jako wszechstronny element odzieży damskiej i męskiej

Jak bardzo istotny jest wybór odpowiedniej drukarni do produkcji personalizowanych materiałów reklamowych?

Fototapety z kwiatami: Przeniesienie natury do wnętrza twojego domu

Porównanie iPhone 15 z poprzednim modelem: jakie innowacje przynosi ten smartfon?

Refluks żołądkowo-przełykowy a dieta

Jak wybrać idealny rower dla dziecka? Poradnik dla rodziców

Sezon grillowy tuż, tuż - Jakie oświetlenie ogrodowe sprawdzi się najlepiej?

Jak skutecznie filtrować wodę w domu?

Co daje regularny relaks w jacuzzi?

Parasole ogrodowe - na co zwrócić uwagę podczas ich wyboru?

Sprawdź, jakie badania profilaktyczne warto wykonywać po 60-tce

Ile kosztuje wykonanie protezy zębowej?

Tags

Kategorie

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki