Zabytkowe auto na ślub to opcja wybierana przez wiele par. Dodaje retro sznytu całej uroczyści i podkreśla jej podniosły charakter. Wynajem tego pojazdów jest usługą, która cieszy się ogromną popularnością. Nierzadko w tym kontekście pojawia się ważne pytanie: czy zabytkowy samochód można wypożyczyć na minuty?

Samochody na minuty – co to takiego?

Wynajem samochodów na minuty to znakomity przykład nowoczesnej usługi transportowej adresowanej do kierowców, którzy chcą poruszać się po miejskich ulicach w komfortowych warunkach. Aby z niej korzystać, należy zainstalować na smartfonie aplikację PANEK CarSharing wyposażoną w szereg praktycznych funkcjonalności takich jak np. interaktywna mapa pokazująca wolne samochody. Wynajem aut na minuty jest w całości – łącznie z pobieraniem opłat – obsługiwany z poziomu wspomnianej aplikacji. Floty firm, które wypożyczają samochody na minuty, składają się z pojazdów znanych marek przystosowanych do miejskiej jazdy, która z wielu powodów jest dość specyficzna. Nie ma w niej zabytkowych pojazdów – ich wynajem to odrębna usługa.

 

Zabytkowy samochód na ślub – co trzeba wiedzieć?

Istnieje kilka ważnych zasad, o których trzeba pamiętać, chcąc wypożyczyć na ślub stare auto. Warszawa to jedno z miast w Polsce, gdzie oferta w tym zakresie jest na tyle rozbudowana, że każdy znajdzie rozwiązanie adekwatne do konkretnych potrzeb. Przede wszystkim z wynajęciem samochodu nie wolno zwlekać do ostatniej chwili – zwłaszcza w sezonie ślubnym. Wcześniejsza rezerwacja to podstawa. Bezwzględnie trzeba też zapoznać się z warunkami najmu danej wypożyczalni – przykładowo niektóre firmy udostępniają zabytkowe pojazdy tylko z kierowcą. Konieczne jest zawarcie pisemnej umowy z wypożyczalnią. W tym przypadku wynajem odbywa się w formule dobowej – co oznacza dokładnie tyle, że opłaty są naliczane za każdą dobę najmu. Wpływ na ich ostateczną wysokość mają też i inne czynniki z głównym naciskiem na model i rocznik samochodu. Im rzadsze i starsze auto, tym więcej płaci się za jego wynajęcie.

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki