Włosy jesienią narażone są szczególnie na szkodliwe działanie czynników atmosferycznych, dlatego warto zadbać o to, by cały czas miały lśniący kolor.

Poza pogodą na włosy mogą wpływać też inne czynniki, takie jak farbowanie, czy dieta. Dlatego dobrze będzie zastanowić się, co zrobić, by cieszyły się dawną, doskonałą kondycją.

Dobór odpowiednich preparatów do pielęgnacji włosów

Odpowiednie preparaty do pielęgnacji włosów powinny być wybierane zawsze, gdy widzimy, iż pielęgnacja włosów jest niezbędna. Wówczas też warto zainwestować w kosmetyki marki Oriflame, co do jakich wiadomo, że są niezawodne i przynoszą ulgę zniszczonym od struktury włosom. Podstawą jest dobór odpowiedniego szamponu. I tak, jeśli włosy są farbowane to należy zdecydować się na szampon właśnie do tego typu włosów. Analogicznie, jeśli włosy są suche i łamiące, bądź przetłuszczające się to tak samo trzeba dobrać odpowiedni spośród preparatów. Najlepiej zaś do włosów, które utraciły dawny blask dobierać szampony z odżywką. Formuła „dwa w jednym” sprawi, że włosy od razu wrócą do dobrej kondycji.
Jeżeli zaś kupujemy sam szampon to bezwzględnie powinniśmy pamiętać o tym, by dobrać do niego odżywkę. W firmie Oriflame na szczęście nie będzie z tym problemu. Bardzo ważne jest też to, że dostępne szampony są wzbogacone o naturalne ekstrakty roślinne i ziołowe.

 

Odzyskanie dawnego blasku włosów

Odzyskanie dawnego blasku włosów jest możliwe i musimy do tego dążyć, o ile nie chcemy, żeby włosy wyglądały źle. Poza tym, włosy zniszczone częściej wypadają, czego również warto unikać. Zastosowanie szamponu i odżywki, a raczej regularna pielęgnacja jest tym, co powinno pomóc. Natomiast, kiedy chcemy w większym stopniu zadbać o kondycję włosów to dobrze będzie decydować się na specjalne maseczki, czy kuracje przy użyciu serum na włosy. Można też na jakiś czas zrezygnować z prostowania włosów i mniej używać suszarki. Takie postępowanie powinno pomóc i być może dzięki niemu szybko spostrzeżemy, że nasze włosy prezentują się tak świetnie, jak wcześniej.

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki