Czas pięknej pogody i zrzucenia ciepłych, grubych ubrań zbliża się wielkimi krokami. Wiele osób chciałoby zdążyć poprawić swoją figurę zanim nadejdą słoneczne, ciepłe, pogodne dni. Dobrym sposobem na przyspieszenie procesu jest zażywanie odpowiednich odżywek i suplementów.

·        Czym są odżywki i suplementy.

·        Odżywki które warto stosować, aby przyspieszyć spalanie zimowego tłuszczyku.

·        Suplementy, które pomogą wzmocnić organizm w walce o pożądaną figurę.

Czym są odżywki i suplementy

Odżywki to środki spożywcze o specjalnym zastosowaniu. Jest to głównie skoncentrowane białko, białko z węglowodanami lub białko z tłuszczami. Mogą być pochodzenia naturalnego lub syntetycznego. Ich skład w dużej mierze różni się od normalnego jedzenia podwyższoną ilością składników odżywczych. Pomagają głównie Panom w budowaniu sylwetki. Panie też nie powinny się ich bać - dzięki nim mogą być fit.

Suplementy to środki spożywcze, dzięki którym w organizmie zostają uzupełnione składniki pokarmowe i inne potrzebne związki. Mogą też wywierać określony wpływ - np. wspomagać spalanie tkanki tłuszczowej. Są to koncentraty witaminowe, mineralne, bogate w związki wspomagające regenerację i pracę naszego ciała. 

Odżywki które warto stosować, aby przyspieszyć spalanie zimowego tłuszczyku

Nie od dziś wiadomo, że białko wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej i budowanie wymarzonej sylwetki. W skrócie: większe spożycie białka, to większe zapotrzebowanie na energię do jego przetworzenia w organizmie. Dzięki niemu termogeneza poposiłkowa może wzrosnąć o ok 25%. Dobrym wyborem będzie białko serwatkowe. Jest pochodzenia naturalnego i pomaga nie tylko być fit, ale też wzmacnia układ immunologiczny, czy wchłanianie wapna.

Suplementy, które pomogą wzmocnić organizm w walce o pożądaną figurę

Obok odżywki białkowej, najlepszym wspomagaczem będą spalacze tłuszczu. To suplementy stworzone na bazie naturalnych składników. Można je znaleźć gotowe w sklepach, bądź zwiększyć ich podaż podczas spożywanych posiłków. Dobry suplement będzie zawierał wiele substancji przyspieszających spalanie. Warto zwrócić uwagę na takie, które zawierają: kapsaicynę (znajdującej się w ostrej papryce), piperynę (jej źródłem jest pieprz), kofeinę (poranna kawa daje nie tylko “kopa” do działania), ketony (maliny, żurawina, owoce leśne), imbir. 

Mimo wszystko, nie obejdzie się bez zastosowania diety i wprowadzenia jakiejkolwiek aktywności fizycznej. Suplementy, odżywki, dieta i ćwiczenia na pewno przyniosą pożądany efekt zdecydowanie szybciej.