Palenie zabija i palenie szkodzi – niby wie to każdy, a palaczy w zastraszającym tempie nie ubywa. Palenie wydaje im się bowiem integralną częścią codzienności i przy okazji także daje odprężenie i więcej przyjemności oraz uspokojenie nerwów. Tymczasem jednocześnie każdy marzy, by palenie szybko i skutecznie rzucić. Jak to zrobić?

Problem rzucania palenia

Palenie rzuca co trzeci palący, jednak niewielka liczba osób rzeczywiście jest w stanie to zrobić. Wykonanie pierwszego kroku często wcale nie niesie za sobą wykonania tego drugiego, a gdy przeciąga się do trzeciego, palenie powraca. Alternatywa, czyli tabletki i plastry, jest jedynie substytutem czegoś, czego zaczyna brakować, a więc nie spełnia swojej funkcji ani w jedną, ani w drugą stronę. Równie dobrze moglibyśmy za każdym razem żuć papier. Jednak rzucanie palenia z allencarr.pl jest nieco inne.

Zajmijmy się mentalnością

Mentalnie i skutecznie – tak można to opisać po krótce. Dlaczego? Wszystko bowiem jest w naszym mózgu – od niego się zaczyna, na nim się kończy. Przekonanie kogoś, kto pali i czuje, że mniej się irytuje, że palenie niszczy mu płuca, których nie widać jest próbą od początku skazaną na porażkę. Jeśli sam, we własnych myślach nie zacznie zastanawiać się nad sensem palenia, nie zmieni przyzwyczajeń. Jak więc pobudzić mentalność do działania? Jak rzucić palenie z allencarr.pl i skorzystać z nietypowej metody?

Pomyśl nad tym!

Wszystko co robią osoby rzucające palenie w myśl zasad kognitywnych to myślenie. Po tym procesie – krótkim acz treściwym – po prostu więcej nie palą. Nie sięgają po papierosy i nie myślą o tym. Nie potrzebują tego. Sztuką jest bowiem nie przekonywanie jak wiele papierosy niszczą w organizmie, ale ukazanie, że po prostu nic nie dają. Są bezużyteczne, nie wpływają na codzienność w żaden pozytywny sposób i nie dają tego, co w nich palacz widzi. W efekcie rzucenie nie wymaga wielkiego wysiłku.

Nie ma wielkiej pracy w rzuceniu palenia. Rezygnacja z czegoś, co nic nie daje i kosztuje jest bowiem banalnie prosta.

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki