Zastanawiasz się jak zwiększyć efektywność Twojego zespołu? Nie wiesz jak poprawić komunikację w zespole i zniwelować liczbę konfliktów? Chcesz, by Twoi pracownicy lepiej komunikowali się z klientem oraz  między sobą? Zastanawiasz się nad szkoleniem, które pozwoli kadrze managerskiej sprawniej zarządzać, rozdysponować zadania oraz rozmawiać z podwładnymi? Zainwestuj w szkolenie, które wyposaży Twoich pracowników w odpowiednie umiejętności. Czy warto? Czy szkolenie przyniesie oczekiwany efekt? Liczby mówią same za siebie.

Szkolenie to najlepsza inwestycja

Podstawowym wskaźnikiem dla przedsiębiorcy jest ROI – zwrot z inwestycji. Każdy przedsiębiorca chce, by zainwestowane środki przyniosły efekt w postaci wyższych dochodów. W przypadku szkoleń trudno jednoznacznie i natychmiast ocenić czy zrealizowano założony cel – głównie ze względu na dwa czynniki: wdrażanie nowych standardów to proces długofalowy oraz z uwagi na fakt, że na lepsze wyniki przedsiębiorstwa wpływ ma wiele czynników zewnętrznych. Jednak liczby mówią same za siebie. Amerykańskie Stowarzyszenie Kształcenia i Rozwoju (ASTD), na podstawie informacji zebranych z 2500 firm, poinformowało, że firmy, które inwestują w szkolenie pracowników mają o 218 proc. wyższy dochód w przeliczeniu na jednego pracownika niż te, które tego nie robią. Dodatkowo warto zwrócić uwagę na fakt, że firmy te generują o 6 procent wyższy zwrot dla akcjonariuszy w porównaniu do przedsiębiorstw, które nie szkolą swoich pracowników. Szkolenie to inwestycja, która się opłaca.

 

Miękkie kompetencje są w cenie

Pracodawcy coraz chętniej doceniają miękkie kompetencje. Umiejętność radzenia sobie ze stresującą sytuacją, asertywność, łatwość nawiązywania kontaktów, efektywne łagodzenie konfliktów – to cechy, które są coraz częściej doceniane na rynku pracy. Dziś wielu pracodawców sprawdza nie tylko twarde kompetencje potencjalnych pracowników, ale z wykorzystaniem metodologii Assessment Center weryfikuje cechy osobowości i miękkie kompetencje kandydatów.

 

Chcąc budować silny, zmotywowany i dobrze zarządzany zespół, warto inwestować w miękkie kompetencje pracowników. Odpowiednio zdefiniowane potrzeby szkoleniowe, pozwalają wybrać optymalny plan treningowy. W szkoleniach biorą udział nie tylko nowi, niedoświadczeni pracownicy, ale osoby ze wszystkich poziomów organizacji. - Bardzo popularne są szkolenia menedżerskie oraz szkolenia sprzedażowe - mówi Piotr Juszczak, partner w firmie szkoleniowej Delta Training, która prowadzi szkolenia nieprzerwanie od ponad 10 lat w całym kraju.

 

Skuteczny sprzedawca, efektywny manager?

Praca sprzedawcy oraz managera – mimo iż dotyczy zupełnie innych obszarów – jest niezwykle stresująca i wymagająca. Nawet najlepszego kandydata czy najbardziej doświadczonego handlowca warto wyposażyć w nowe umiejętności. Szkolenia sprzedażowe, w zależności od oczekiwań firmy, przekażą wiedzę i praktyczne umiejętności w zakresie skutecznych technik sprzedaży, perswazji, prezentacji, radzenia sobie z trudnym klientem i sytuacją stresową. Szkolenia menedżerskie stworzone zostały z myślą o wyższej kadrze kierowniczej. Zadaniem szkolenia jest wyposażenie menedżera w umiejętność delegowania zadań, zarządzania zespołem, skutecznego motywowania pracowników. Pamiętaj, że zawsze istnieje możliwość dostosowania programu szkoleń do potrzeb i oczekiwań pracodawcy. Więcej szczegółów znajdziesz na Delta Training.

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki