Zależy Ci na tym, by jak najwięcej osób robiło zakupy w Twoim lokalu? W tym celu musisz zadbać o wysoką jakość asortymentu, kompetentną obsługę i reklamę. Ważnym, a często pomijanym czynnikiem, jest też meblowe wyposażenie sklepów. Odpowiednio dobrane sprawi, że klienci będą częściej odwiedzać Twój lokal, a ich zainteresowanie towarami wzrośnie.

 

Wyposażenie sklepów musi być funkcjonalne

To najważniejsza zasada jaką powinieneś się kierować, urządzając lokal handlowy. Wyposażenie sklepowe powinno być dostosowane do prezentowanych produktów. Najlepiej, gdy regały mają regulowaną wysokość półek, by móc dopasować ją do wielkości produktów dostępnych w danej chwili w sprzedaży. Meble powinny też mieć odpowiednią nośność i wyglądać solidnie. Inaczej na pewno nie zaprezentują asortymentu w korzystny sposób.

 

Przyciągaj uwagę, dzięki stołom ekspozycyjnym

Klient, który wchodzi do sklepu, bywa czasem przytłoczony dużym wyborem. Nie wie, na co powinien się zdecydować i w rezultacie, całkowicie rezygnuje z zakupu. Żeby temu zapobiec, najlepiej zwrócić jego uwagę na pewne grupy produktów. Mogą to być np. towary objęte promocją albo nowy asortyment, który czymś się wyróżnia. Jak wzbudzić zainteresowanie odwiedzających? Wykorzystaj do tego specjalne wyposażenie sklepów, np. stoły ekspozycyjne, na których można korzystnie zaprezentować wyróżnione towary. Powinny być ustawione w taki sposób, by były widoczne zaraz po wejściu do lokalu.

 

Meble do sklepów z dodatkowymi elementami

Warto zainteresować się wyposażeniem sklepów, do którego można dodawać elementy uzupełniające. Co może się przydać? Jeśli chcesz, żeby zalety towaru były dokładnie widoczne, ustaw go na regale z podświetlanymi kasetonami. Dzięki temu, będzie można dokładnie obejrzeć wszystkie detale. Jeśli jeszcze zamontujesz lustra na tylnej ścianie półki, klient będzie miał okazję przyjrzeć się każdej stronie produktu i przekonać się, że rzeczywiście został on precyzyjnie wykonany. Dzięki temu, wzrosną szanse na to, że postanowi po niego sięgnąć.

 

Wpływ mebli na wygląd sklepu

Estetyka wystroju w dużym stopniu wpływa na postrzeganie lokalu handlowego. Wyposażenie sklepowe powinno być gustowne i oddawać charakter marki. Dlatego jeśli np. firma sprzedaje zdrową żywność, warto wstawić meble lakierowane na zielony kolor. A jeżeli zależy Ci na osiągnięciu eleganckiego, przytulnego wrażenia, zamierzony efekt osiągniesz z pomocą mebli z drewnianymi elementami. Z kolei w sklepie z nowoczesnymi technologiami, dobre wrażenie zrobią metalowe regały i przeszklone gabloty w chłodnych kolorach. Pamiętaj też, że każdy element umeblowania powinien do siebie pasować, by stworzyć wrażenie spójnej, przemyślanej kompozycji. Na stronie => www.vonart.com.pl/oferta/wyposazenie-sklepow możesz zobaczyć meble różnego typu, ustawione w sklepach specjalizujących się w sprzedaży m.in. leków, gazet i artykułów spożywczych.

 

Rozkład mebli

Każdy kto odwiedzi Twój sklep, poczuje się swobodniej, jeśli będzie miał wokół siebie dużo wolnej przestrzeni. Dlatego właśnie należy unikać stawiania mebli zbyt blisko siebie – alejki nie mogą być za wąskie. Inaczej klient będzie miał poczucie, że chodzenie po lokalu jest utrudnione i nie będzie chciał przeglądać produktów. Dobrym pomysłem jest też wykorzystanie regałów o różnej wysokości. Te mniejsze, czyli gondole, sprawdzą się w środkowej części sklepu. Dzięki nim, przestrzeń będzie się wydawała otwarta, a klient będzie miał szerszy ogląd na sprzedawany asortyment. W rezultacie, Twoja sprzedaż wzrośnie!

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki