Gadżety firmowe to jedna z bardzo chętnie wykorzystywanych form reklamy. Są one dobrze widziane przez klientów, a koszt inwestycji w nie jest osiągalny nawet dla niedużych firm. Jeśli chcecie przekonać się, kiedy i jakie gadżety warto jest prezentować swoim klientom, zachęcamy do dalszej lektury tego krótkiego artykułu.

Gadżety firmowe to jedna z bardzo chętnie wykorzystywanych form reklamy. Są one dobrze widziane przez klientów, a koszt inwestycji w nie jest osiągalny nawet dla niedużych firm. Jeśli chcecie przekonać się, kiedy i jakie gadżety warto jest prezentować swoim klientom, zachęcamy do dalszej lektury tego krótkiego artykułu.

Kiedy warto postawić na gadżet firmowy?

Gadżet firmowy będzie doskonałym prezentem dla nowych, jak i stałych klientów. Paczki upominkowe z paroma ciekawymi drobiazgami będą bardzo dobrze widziane jako ukłon w stronę klienta w okresie świątecznym - np. na Boże Narodzenie - jak i z okazji innych popularnych dni - np. Dzień Kobiet. Niektóre firmy - zwłaszcza te, które zajmują się dystrybucją produktów luksusowych - ofiarowują swoim klientom upominki również z takich powodów jak narodziny dziecka, ślub, czy inne szczególne okazje. Taki osobisty rodzaj relacji nie jest zabroniony w biznesie. A jeśli dobrze i przemyślanie przeprowadzony, zawsze będzie pozytywnie odebrany przez klienta.

Jeśli chcecie, aby klienci dobrze Was zapamiętali przy zawieraniu umowy - lub nawet jeszcze przed jej podpisaniem - możecie ofiarować im długopisy z logo. Ten skromny i praktyczny "gift" sprawi, że będą oni co jakiś czas wspominać o Waszej firmie podczas jego użytkowania. A może zdecydują się na ponowne skorzystanie z Waszych usług.

Inną sytuacją, w której możecie sprezentować gadżety z logo firmowym, będą prezentacje i targi. Gdy zapraszacie swoich klientów na tego rodzaju wydarzenia, pakiet informacji jaki chcecie im przekazać, możecie zamieścić na USB z logo firmy. Fajne przykłady są na stronie pendrivy-reklamowe.pl Pendrive reklamowy to kolejny przykład praktycznego gadżetu, który - jeśli jest dobrej jakości - będzie im służył długo, a w między czasie również przypominał o Waszej obecności na rynku.

Pendrivy z logo, kubki, czy inne upominki z logo firmowym możecie ofiarować swoim klientom również w ramach przeprosin. Jeśli z Waszej lub też nie z Waszej winy, klient nie otrzymał produktu na czas lub ten, który otrzymał nie był zgodny z jego oczekiwaniami, to podarowanie mu gadżetu może służyć załagodzenie trudnej sytuacji i rozpoczęciu budowania zaufania.

Gadżety firmowe sprawdzają się w wielu sytuacjach. Jeśli zależy nam na utrzymaniu i polepszaniu relacji z klientami, to inwestycja w nie będzie zawsze dobrym pomysłem.

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki