Nie musisz dysponować ogromnym budżetem, by przygotować eleganckie kosze świąteczne z alkoholem i słodyczami dla współpracowników, klientów czy kontrahentów. Liczy się pomysł, wybór właściwych produktów i sposób ich opakowania. Podpowiadamy, co wpakować do paczki prezentowej od firmy, aby się nie zrujnować i nie powstydzić.

1. Alkohol w pięknej skrzynce z polskiego drewna

W wielu sytuacjach od ilości prezentów lepiej wybrać ich jakość. Czerwone wino, whiskey lub rum zapakowane w piękną skrzynkę z drewna podhalańskiego może sprawić obdarowanemu większą radość niż przypadkowo skompletowane słodycze z marketu. Popularnością cieszą się też craftowe alkohole. Taka paczka świąteczna z dobrym trunkiem może być wydatkiem mniejszym niż 100 zł. Gest może być doskonałą inwestycją w biznesowe relacje – zacieśnia więzy, buduje wizerunek i potrafi zatrzymać klienta na długie lata.

2. Niedrogi kosz świąteczny o wyszukanym charakterze

Na stronie firmy specjalizującej się w przygotowywaniu przemyślanych zestawów ŚwiąteczneKosze.pl można zobaczyć, że koszt tych najchętniej wybieranych oscyluje w granicach 100-150 zł. Znaleźć w nich można czerwone wina, które idealnie pasują do atmosfery świąt. Do tego zawierają na przykład czekoladki o smaku whisky, rozgrzewającą herbatę albo kawę o zimowych aromatach.

Całość jest gustownie zapakowana w kosze z polskiej wikliny znad Sanu lub opakowania prezentowe, które pozostaną z obdarowanymi na długi czas. Można na nich wydrukować logo Twojej firmy – to kolejny powód, dla którego przygotowanie paczki świątecznej dla klienta warto powierzyć specjalistom. Wejdź w zakładkę kontakt – Świąteczne Kosze, by poznać cenę takiej personalizacji.  

3. Kosz upominkowy od firmy w duchu eko

Jesteś firmą, dla której liczą się aspekty środowiska naturalnego, a Twoi pracownicy i klienci lubią produkty bio? Kosz prezentowy może być ekologiczny i ekonomiczny zarazem. Przykładowa zawartość to rzemieślnicza wódka Bulbash, syrop z dzikiej róży i konfitura z mango. Dodatkiem może być świetlny łańcuch z gwiazdkami lub podkładki filcowe. Cena takiego zestawu nie powinna przekraczać 150-200 zł, a z pewnością zrobi wrażenie na osobach, z którymi łączyć biznesowe sprawy.

4. Kosz świąteczny w barwach firmowych

Innym pomysłem na prezent dla klienta może być skompletowanie kosza w barwach firmowych. Jeśli kolorem logo jest na przykład czerń, do kosza świątecznego możesz włożyć produkty z czarnymi etykietami: czerwone hiszpańskie wino Muradal Tinto, gorzką czekoladę Lindt, czarną herbatę liściastą, kawę o smaku kojarzącym się ze świętami.

Analogicznie działaj z innymi kolorami – zielenią, czerwienią, błękitem. Jeśli masz problem z selekcją odpowiednich produktów poproś o pomoc specjalistów – zobacz fantastyczne kosze świątecznych w dobrej cenie. Katalog na stronie jest regularnie modyfikowany pod bieżące trendy i zapotrzebowanie, więc z pewnością znajdziesz coś odpowiedniego. Oczywiście nie brakuje w nim propozycji z niższej półki cenowej, jak i koszy prezentowych premium – każdy odnajdzie paczkę upominkową dla swojej firmy.

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki