Dzięki ostatnim postępom technologicznym kasetony LED zyskały na popularności jako narzędzie reklamowe i nie bez powodu. Jeśli nie masz pewności, czym jest lightbox LED, jest to w rzeczywistości grafika o dowolnym rozmiarze, podświetlona od tyłu lub z podświetleniem krawędzi, a następnie umieszczona w jednostce. W ten sposób tworzy wizualnie dynamiczny efekt, który można wykorzystać nawet przy słabym oświetleniu otoczenia, dzięki czemu wyróżnia się wyraźnie i świeci.

Maksymalizuje świadomość marki

Oczy przyciągają jasne światła i żywe kolory. W rezultacie łatwiej je zapamiętamy. Ale lightboxy LED od firmy Adsystem mogą przenieść to na inny poziom, oświetlając te grafiki od spodu lub od tyłu, dzięki czemu wydają się ostrzejsze i znacznie bardziej przyciągające wzrok. W ten sposób zapewnia maksymalny efekt wizualny, a tym samym zwiększa ogólną świadomość marki.

Kasetony LED są opłacalne

Załóżmy, że masz konkretną promocję lub zbliża się koniec sezonu i nadszedł czas na zmianę wystroju. Zazwyczaj będziesz potrzebować zespołu ds. wizualnego merchandisingu, aby zmienić tradycyjne znaki, plakaty i ekspozytory, aby upewnić się, że pasują do wizerunku Twojej marki i nadal wyglądają razem – to wymaga czasu i kosztuje. W przeciwieństwie do tego, kasetony LED wymagają jedynie zmiany poszycia tkaniny w razie potrzeby, system podświetlenia lub podświetlenia krawędzi pozostaje na miejscu, a ze względu na to, jak łatwo jest to zrobić, nawet Twoi pracownicy mogą to zrobić.

Masz pełną elastyczność

Lampy LED są mniejsze w porównaniu do lamp fluorescencyjnych, co oznacza, że ​​mogą mieć bardzo cienkie, eleganckie wzornictwo. W związku z tym zajmą one bardzo mało miejsca w Twojej przestrzeni handlowej, co zapewni więcej miejsca do wyświetlania produktów fizycznych, więcej miejsca na ruch pieszy i tak dalej. Po drugie, nie tylko skórki tkanin są łatwe do zmiany, ale sam szkielet jest wysoce konfigurowalny w porównaniu do innych wyświetlaczy. Na przykład możesz wybierać spośród konstrukcji ściennych, podwieszanych lub wolnostojących, w zależności od Twoich unikalnych potrzeb i mogą być wykonane w dowolnym rozmiarze. Sprawdź wszystkie możliwości odwiedzając stronę producenta: https://www.adsystem.pl/kasetony-podswietlane/.

Oszczędzanie energii – bądź eco

Diody LED (diody elektroluminescencyjne) zużywają znacznie mniej energii niż ich odpowiedniki fluorescencyjne i zużywają tylko ułamek wymaganej energii elektrycznej, ale nadal emitują silniejszy efekt świetlny. A mniejsze zużycie energii skutkuje mniejszym śladem węglowym, wspierając Twoją firmę jako przyjazną dla środowiska, co jest dużym problemem na całym świecie. Ponadto świetlówki zawierają rtęć i inne metale ciężkie, które mogą stanowić zagrożenie dla bezpieczeństwa. Nie wspominając o tym, że są znacznie bardziej podatne na pękanie w porównaniu do lamp LED; konieczność wymiany uszkodzonych kasetonów fluorescencyjnych prowadzi do większej ilości odpadów i zanieczyszczeń.

Czy warto?

W zabieganym świecie, w którym dzisiaj żyjemy, praktycznie niemożliwe jest pójście na zakupy bez zaskoczenia dużymi ekranami wołającymi o naszą uwagę; reklamy stają się większe, lepsze i jaśniejsze. Ponieważ udowodniono, że są niezwykle skutecznym narzędziem reklamowym, istnieją różne sposoby ich wykorzystania, takie jak:

  • wyświetlacze w punktach sprzedaży,
  • oznakowanie firmowe,
  • ekspozycje promocyjne,
  • informacje o salonie,
  • wystawy.

Ostatecznie podświetlane wyświetlacze przyciągają większą uwagę klientów niż wersje niepodświetlane, co pomaga zwiększyć sprzedaż.