Nowoczesne biuro to coś więcej niż tylko stanowiska pracy; to przestrzeń, w której pracownicy mogą wypełniać swoje obowiązki, tworzyć nowe projekty i szukać inspiracji. Jeśli chcesz, by twoja firma wyróżniała się na tle konkurencji nie tylko pod względem oferty, ale również wizerunku, postaw na fit out oraz zlecenie prac wykończeniowych profesjonalistom. Co to jest fit out i dlaczego warto w niego zainwestować?

Czym w ogóle jest fit out biura?

Zastanawiasz się, czym jest fit out? Definicja nie określa sztywno, jakie działania obejmuje fit out biura; mają one prowadzić do przygotowania powierzchni w taki sposób, by spełniła wymagania najemcy. Fit-out biura w dosłownym tłumaczeniu z języka angielskiego będzie oznaczał wyposażanie przestrzeni biurowej. To jednak nie tylko zakup mebli czy ustawienie elementów dekoracyjnych. Kompleksowy fit out firmy obejmuje zaaranżowanie biura w taki sposób, by z jednej strony stanowiło ono wizytówkę firmy, z drugiej natomiast tworzyło przestrzeń dopasowaną do potrzeb pracowników. Funkcjonalność wcale nie musi oznaczać rezygnacji z walorów estetycznych! Wręcz przeciwnie: nowoczesne biura pozwalają na wygodną pracę w ciekawie zaaranżowanej przestrzeni. Warto zwrócić uwagę na to, że fit out biura nie jest pojęciem tożsamym z remontem biura; choć może uwzględniać prace remontowe, to jednak zakres podejmowanych działań jest o wiele szerszy. Samo odświeżenie koloru ścian czy wymiana wykładziny nie sprawi, że biuro nabierze nowego charakteru; tu potrzebna jest spójna wizja i uwzględnienie wielu aspektów. Wszystko to sprawia, że fit out biur należy zlecać profesjonalnym i doświadczonym firmom zewnętrznym.

Szukasz firmy, która zajmuje się profesjonalnym fit outem biura? Postaw na: http://projektowanie-biur.pl/

Co obejmuje fit out biura?

Fit out w praktyce oznacza realizację wizji klienta z uwzględnieniem możliwości przestrzeni biurowej oraz zasad BHP. Współpraca rozpoczyna się na etapie konsultacji: to wtedy specjaliści przeprowadzający fit out poznają oczekiwania klienta, ale również specyfikę firmy, organizację pracy czy wymiary poszczególnych pomieszczeń. To także moment, w którym ustalany jest kosztorys, bowiem w zależności od środków finansowych firma może zaproponować różne rozwiązania. Na podstawie tych informacji powstaje oryginalny projekt, na bazie którego planuje się dalsze prace. Dzięki temu możliwa jest organizacja nie tylko poszczególnych prac, ale również działania biura. Niektóre ze zmian wprowadzać można w ciągu jednego weekendu, więc nie musisz obawiać się postojów w pracy. Fit out biur może obejmować demontaż poprzednich rozwiązań i zmianę ustawienia ścian, montaż paneli akustycznych czy dopasowanie nie tylko koloru, ale również faktury ścian. Przykładem może być zmiana tradycyjnej przestrzeni biura na open space; samo wstawienie biurek i komputerów nie wystarczy, by każdy pracownik mógł zajmować się swoimi obowiązkami w komfortowych warunkach. W biurze typu open space niezbędne jest uwzględnienie akustyki pomieszczenia oraz wygospodarowanie przestrzeni do organizacji konferencji czy swobodnych rozmów. Wykonaniem prac zajmują się wynajęte ekipy budowlane – nie musisz samodzielnie poszukiwać pracowników. W efekcie zyskujesz oryginalną i jednocześnie funkcjonalną przestrzeń biurową.

Fit out biura – dla kogo?

Zastanawiasz się, czy fit out biura to rozwiązanie dla twojej firmy? Nieważne, czy jest to biuro open space czy też praca biurowa zorganizowana jest w inny sposób – zawsze warto zadbać o to, by przestrzeń biurowa była przestrzenią wygodną i funkcjonalną, a jednocześnie kreatywną i estetyczną. Właśnie takie możliwości daje fit out biura – Warszawa coraz częściej stawia na projekty na indywidualne zlecenie; dzięki temu biuro staje się doskonałą wizytówką firmy. Samodzielne tworzenie aranżacji wymaga dużych nakładów czasowych i finansowych oraz doświadczenia. Nie chcesz ryzykować? Postaw na profesjonalny fit out biura; Łódź i wiele innych dużych miast w Polsce to siedziby renomowanych firm zajmujących się aranżowaniem nowoczesnej przestrzeni biurowej.

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki