Gadżety reklamowe, którymi obdarowujemy naszych klientów, wpływają na ich pozytywne emocje, które później mogą mieć takie konsekwencje, jak wybór naszego salonu kosmetycznego, a nie konkurencyjnego. Nie podlega dyskusji, że warto w takie upominki zainwestować. Jednak, które z nich sprawdzą się w przypadku salonu kosmetycznego? W tym artykule znajdziecie 5 inspiracji.

Kubek ze zdjęciem

Jednym z najpopularniejszych gadżetów reklamowych, niezależnie od branży, jest kubek z nadrukiem. Może to się wiązać między innymi z jego uniwersalnością. Oprócz tego, że wykorzystuje się go głównie w kuchni, to może on również posłużyć jako akcesorium biurowe do przechowywania długopisów. W kontekście kosmetycznym nasze klientki mogą go wykorzystać do przechowywania kosmetyków, pędzli, czy pilników. Takie kubki można zamówić bez wychodzenia z domu, jedną z rzetelniejszych firm, którą cenią sobie klienci, jest: https://ceramika-reklamowa.com.pl/k/kubki-art-print/.

Składane lusterko ze szczotką

Skupiając się wyłącznie na branży kosmetycznej, warto wybrać składane lusterko ze szczotką, które nasze klientki będą mogły schować do torebki. Ze względu na to, że lusterka są niewielkie, to często są gubione przez wiele z nas, dlatego taki prezent, zawsze będzie adekwatny, nawet jeżeli dana osoba będzie posiadała już taki gadżet, to jest wielce prawdopodobne, że w końcu gdzieś go zapodzieje.

Wtedy z ratunkiem przychodzi nasz egzemplarz, na którym będzie umieszczone logo naszego salonu i za każdym razem, kiedy dana klienta się w nim przejrzy, będzie podświadomie przypominała sobie o naszym gabinecie.

Kosmetyczka z logo

Kolejnym gadżetem, który warto rozważyć, jest kosmetyczka. Możemy wybrać taki, kolor, który dominuje w naszym lokalu, dzięki czemu skojarzenia będą jeszcze silniejsze. Innym rozwiązaniem, bardziej uniwersalnym, jest wybór ciemnego koloru, który będzie pasował każdej z klientek. Warto również zastanowić się nad wielkością kosmetyczki, może ona być niewielka – idealna do torebki lub większa – w której klientki będą mogły przechować wszelkie bibeloty w swoich mieszkaniach.

Świeczka zapachowa

Niebanalnym pomysłem, który może szczególnie wpłynąć na pozytywne skojarzenia z naszym gabinetem, jest świeczka zapachowa. Zmysł zapachu jest jednym z najbardziej wyczulonych na zapamiętywanie doświadczeń. Warto zadbać o to, aby zapach podarowanej świeczki zbiegał się z tym, który panuje podczas wizyt w naszym salonie. Na świeczce należy dodatkowo umieścić nasze logo.

Pomadka do ust

Kolejną inspiracją na upominek reklamowy dla gabinetów kosmetycznych jest pomadka do ust. Zwłaszcza w okresie jesienno-zimowy, warto zadbać o kondycję ust naszych klientek. Możemy wybrać naturalną pomadkę nawilżającą lub smakową. Jednak przy drugiej opcji jest większe prawdopodobieństwo, że dany smak niekoniecznie musi każdej z naszych klientek odpowiadać.

Dlatego bezpieczniejszym rozwiązaniem jest postawienie na naturalną wersję. Jednak żeby nie było tak nudno, możemy wybrać ciekawy kolor opakowania pomadki, na którym w centralnym punkcie będzie widniało nasze logo, bądź nazwa salonu.

Pomysłów na gadżety reklamowe w branży kosmetycznej jest wiele. Według nas najlepszymi rozwiązaniami będą te wyżej wymienione. Dzięki nim na pewno zyskacie stałe klientki, które będą czuły się wyjątkowo.

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki