Drewniane leżaki reklamowe kojarzą nam się z wypoczynkiem. Są symbolem relaksu i lata. Korzystamy z nich szczególnie wtedy, gdy chcemy wprawić się w dobry nastrój, odpocząć i rozluźnić się. Najczęściej wykorzystujemy je na plaży, ale zyskują coraz większą popularność na imprezach plenerowych, w kawiarniach, czy pubach. Nic zatem dziwnego, że leżaki są coraz częściej wykorzystywane jako nośnik reklamowy, na którym firmy coraz częściej prezentują swoją ofertę lub grafikę i logo.

Zalety drewnianych leżaków reklamowych

Niebywałą zaletą drewnianych leżaków reklamowych jest możliwość wykorzystania ich do funkcji użytkowych, jak i reklamowych. Spora powierzchnia siedziska może być przeznaczona jako płaszczyzna do nadruku grafiki czy hasła reklamowego, a dzięki małej wadze leżaki można przemieszczać bezproblemowo. Dzięki temu reklama jest widoczna w różnych miejscach, wszędzie tam, gdzie użytkownikom jest wygodnie. Po złożeniu leżak nie zajmuje dużo przestrzeni. Możemy więc trzymać nawet większą ich ilość w niewielkim magazynie. 

Co zapewnia bezpieczeństwo w leżakach drewnianych reklamowych?

Leżak drewniany reklamowy zapewnia również spore bezpieczeństwo siedzącemu. Głębokie siedzisko zabezpiecza przed zsunięciem i wypadnięciem z niego. Dodatkowo tkanina jest wykonana z mocnego materiału, który nie szarpie się i nie rozrywa ani nie odkształca podczas intensywnego korzystania. Jest to szczególnie ważne w sytuacjach, gdzie leżaki są często eksploatowane, nawet po kilka godzin dziennie. Leżaki ze względu na swój walor użytkowy są narażone na oddziaływanie zróżnicowanych warunków atmosferycznych. Zastosowano w nich jednak materiał odporny na promieniowanie UV. Dzięki temu reklama nie traci swoich walorów kolorystycznych. Barwy są ostre i wyraziste, nie blakną i nie wycierają się. Reklama jest widoczna nawet po intensywnym wakacyjno-letnim użytkowaniu.

Materiał, na którym zostanie wykonana reklama, to mocna, wodoodporna tkanina poliestrowa. Oprócz ogromnej wytrzymałości na przeciążenia czy warunki pogodowe zachowuje ona ostre, wyraziste kolory. Odwzorowanie barw jest niezwykle naturalne, a grafiki są pełne detali. To umożliwia nadrukowanie na wewnętrznej stronie leżaka niemal każdej grafiki, wizerunku, loga czy hasła reklamowego. Dzięki temu taki leżak wyróżnia się wśród innych nośników reklamowych.

Jak postrzegana jest reklama na leżakach drewnianych reklamowych?

Leżaki drewniane reklamowe są często eksponowane w miejscach publicznych, na koncertach, eventach czy plażach. To powoduje, że reklamę na leżaku może zobaczyć mnóstwo ludzi. Ponieważ miejsca związane z ekspozycją leżaków są przeznaczone głównie do wypoczynku, tego typu reklama na leżaku jest lepiej postrzegana niż inne agresywne formy marketingu - takie jak ulotki czy plakaty. Ponadto drewniane leżaki reklamowe doskonale znoszą próbę czasu. Ulotki łatwo podrzeć i wyrzucić do kosza, billboardy i reklamy zmieniają się często, plakaty również są zdzierane lub zaklejane. Natomiast jak pokazuje doświadczenie, leżak potrafi służyć przez wiele sezonów. Ponieważ nie można łatwo usunąć z niego reklamy, ten nośnik marketingowy potrafi przetrwać próbę czasu. Dzięki takiej formie reklamy nasz przekaz wyróżnia się na tle innych, a nasza firma kojarzy się z pozytywnymi emocjami i wrażeniami. Jednocześnie dana firma jest lepiej postrzegana jako marka niosąca pozytywne wartości.

Dlaczego warto zainwestować w reklamę na leżaku drewnianym reklamowym?

Dzisiejsza konkurencja na rynku reklamy jest bardzo duża. Firmy prześcigają się w ofertach promocyjnych i nachalnym komunikowaniu ich konsumentom. Jeśli jednak chcemy się wyróżnić, warto rozważyć druk reklamy na drewnianym leżaku reklamowym. Jest to ogromna szansa dla każdej firmy, aby móc w sposób praktyczny i użyteczny wejść ze swoją reklamą do wielu wcześniej niedostępnych miejsc. 

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki