Samo posiadanie strony internetowej czy też sklepu nie sprawi, że będziesz odnajdywany przez potencjalnych klientów czy sprzedawać więcej. Stąd też trudno się dziwić, że firmy działające w sieci stawiają na reklamę i inne działania mające na celu zwiększenie widoczności ich stron stron internetowych w wyszukiwarkach takich jak Google.

Szczególnie często stosowanym działaniem jest pozycjonowanie stron internetowych, które ma na celu sprawienie by to Twoja firma pojawia się na zapytania potencjalnych klientów. Jest to bardzo efektywne rozwiązanie przynoszące regularne korzyści bez konieczności płacenia za każde przejście na strone jak to ma miejsce w systemach PPC.

Zanim jednak zaczniemy pozycjonować swoją stronę należy przeprowadzić audyt SEO, który pokaże wszelkie błędy techniczne oraz strategiczne związane z biznesem.

Co to jest audyt SEO?

Audyt SEO to analiza mająca na celu realną ocenę stanu widoczności naszej witryny internetowej w wyszukiwarce Google. Dzięki temu bardzo łatwo da się określić bieżący stan naszej strony i tym samym dostosować do sytuacji konkretne działania. Skutkiem tego, znacznie szybciej będzie przebiegał proces promocji w wyszukiwarkach, a w konsekwencji nasza strona będzie chętniej wyświetlana. Z reguły ocenie poddaje się wewnętrzne aspekty strony np. jej strukturę oraz czynniki zewnętrzne aspekty, gdzie przoduje analiza linków przychodzących. Każdy audyt SEO prezentuje nie tylko same wady i zalety strony www, lecz także daje konkretne rady. Jest on bowiem w postaci raportu i może służyć za doskonały drogowskaz w kontekście szeroko zakrojonych działań marketingowych.

Więcej informacji znajdziesz na: https://octamedia.pl/pozycjonowanie/audyt-seo/

Dzięki audytowi SEO:

  • poznasz aktualny stan widoczności domeny - dowiesz się na jakie frazy już się wyświetlasz
  • dowiesz się czy struktura strony jest optymalna do pojawienia się na wszystkie frazy związane z Twoim biznesem
  • ocenisz stan techniczny strony pod względem jej indeksowania
  • otrzymasz wskazówki, które pomogą poprawić obecną sytuację

W zależności od stanu początkowego, wdrożenie zaleceń z Audytu SEO może mieć bardzo pozytywny wpływ na zwiększenie ilości zapytań pochodzących od klient, którzy trafią do Ciebie z Google. Dobry audyt SEO nakreśli też strategię rozwoju serwisu pod kątem ciągłego zwiększania widoczności.

Audyt SEO to inwestycja, która zwraca się wielokrotnie - pod warunkiem, że jego zalecenie zastaną wdrożone, a zalecone działania będą regularnie prowadzone.

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki