WordPress to bardzo popularna platforma blogowa, która coraz częściej wykorzystywana jest do tworzenia stron internetowych. Warto wspomnieć tutaj o tym, że decydując się na korzystanie z wymienionej platformy zyskujemy dostęp do szeregu wtyczek, które są bardzo przydatne, między innymi podczas przygotowywania formularzy kontaktowych czy umożliwiające sprawne pozbycie się SPAMU.

Z jakich wtyczek warto korzystać? Ów temat bardzo dobrze wyczerpuje artykuł, który w marcu bieżącego roku pojawił się na blogu jednej z czołowych agencji SEO – 1st place.

Wtyczki do WordPressa

Wtyczki Wordpress – 20 najlepszych i darmowych to tytuł kompleksowego artykułu, który znajdziecie na blogu agencji 1stplace. W tekście omówione zostały wtyczki przydatne w konkretnych działaniach, na przykład w zwiększaniu bezpieczeństwa strony czy w SEO. Szczegółowy opis różnego typu wtyczek z pewnością będzie bardzo przydatny. Artykuł podzielony jest na bloki tematyczne.

  1. Pozycjonowanie SEO – tutaj znajdziemy informacje o 5 topowych wtyczkach, które ułatwią działania SEO i pozycjonowanie, na przykład na temat wtyczki YOAST BY SEO, która umożliwia optymalizację kodu pod wymagania wyszukiwarek. Dzięki YOAST BY SEO możemy wykonać edycji znaczników meta/title w wpisie, czy ustawić indeks dla poszczególnych kategorii i wpisów.
  2. Bezpieczeństwo – nie wiesz jak sprawnie i bezpiecznie przenieść stronę z jednego serwera na drugi? Zastanawiasz się, w jaki sposób dobrze zabezpieczyć stronę internetową? Chcesz szybko pozbyć się SPAMU? Tutaj również bardzo przydatne są wtyczki, między innymi takie jak ALL-IN-ONE WP MIGRATION, LOGIN LOCKDOWN, AKISMENT, czy GOOGLE AUTHENTICATOR.
  3. Inne wtyczki – w artykule znajdziecie również informacje na temat innych bardzo pomocnych wtyczek, na przykład takich jak COMING SOON PAGE, SITEORIGIN CSS, CONTACT FORM 7 i wielu innych.

Ponadto, w artykule poruszone jest temat dobrych praktyk w wykorzystywaniu wtyczek do wordpressa. Nie będziemy zdradzać szczegółów.

Zachęcamy do lektury!

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki