Wiele firm bardzo chętnie inwestuje w gadżety reklamowe widząc w tym skuteczną promocję dla swojego przedsiębiorstwa. Niejednokrotnie zdarza się, że koszt takich gadżetów nie jest wygórowany, a korzyści płynące z ich wykorzystania są ogromne. Jednakże, w jakich sytuacjach są one wręczane i jaki jest cel obdarowywania nimi obecnych, jak i potencjalnych klientów?

Gadżety reklamowe na specjalne okazje

Jak pokazują statystyki, wręczanie gadżetów reklamowych przez firmy ma w przeważającej części miejsce przy okazji wydarzeń wyjątkowych i niejako okolicznościowych. Jeśli więc ma mieć miejsce jakieś wydarzenie ważne dla firmy, ma się odbyć szkolenie, wizytacja, konferencja, a może targi branżowe - wówczas firma chętnie sięga po gadżety promocyjne. Podobnie wygląda sytuacja w przypadku różnego rodzaju jubileuszy. Dzięki gadżetom przedsiębiorstwo może dotrzeć do nowych klientów, ale chodzi tutaj też raczej o samą przyjemność dawania czegoś z okazji danego eventu, co dodatkowo wpływa pozytywnie na wizerunek przedsiębiorstwa.

Gadżety na ważne spotkania z klientami

Kolejnym ważnym powodem zamawiania gadżetów reklamowych jest możliwość obdarowywania nimi kontrahentów i potencjalnych klientów podczas spotkań biznesowych. W takim przypadku ilość rozdawanych gadżetów jest zazwyczaj mniejsza, ale bardzo mocno kształtuje wizerunek firmy. Warto więc postawić na jakość takich gadżetów reklamowych, a także ich użyteczność w kontekście biurowym. To mogą być teczki ofertowe, długopisy i inne akcesoria biurowe, pamięć USB albo nawet kalendarze.

Gadżety dla firmy i dla jej pracowników

Wiele firm decyduje się na rozdawanie gadżetów reklamowych także swoim pracownikom. Są oni wówczas niejako ambasadorami marki i promują firmę, w której są zatrudnieni poprzez ich wykorzystanie, co również jest ciekawą strategią promocyjną wpływającą na pozytywny odbiór marki. Szereg gadżetów promocyjnym może stanowić też elementy wystroju biura. Najlepszym przykładem tego rodzaju gadżetów są słodycze reklamowe, które mogą być dostępne w recepcji lub też w poczekalni firmy dla gości. Słodycze reklamowe mogą też znaleźć się na sali konferencyjnej, a wówczas są dedykowane partnerom biznesowym, którzy daną firmę odwiedzają.

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki