Tak naprawdę teczki ofertowe są podobnymi gadżetami reklamowymi jak długopisy z nadrukami, papier firmowy, wizytówki czy też notesy z logo firmy. Zaopatrując się więc w takie gadżety na pewno warto pomyśleć również o teczkach, w których będzie można przygotować dokumenty dla ważnego klienta, ofertę lub też gadżet rozdawany podczas szkoleń i konferencji. Jako jeden z gadżetów reklamowych, takie teczki pomagają kształtować pozytywny wizerunek firmy i mogą być jednym z elementów identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa.

Jak mogą się prezentować tego rodzaju teczki?

Wszystko zależy od nas i od projektu, jaki wybierzemy. Jeśli wolimy minimalistyczne podejście do tematu, możemy zdecydować się jedynie na dodanie nazwy firmy oraz logo z ewentualnymi danymi kontaktowymi. Może to być też taka teczka, w której umieszczone zostanie miejsce na włożenie firmowej wizytówki - to również prezentuje się bardzo profesjonalnie i z klasą. Wielkość takiej teczki, kolorystykę oraz sposób zapięcia można zazwyczaj wybrać podczas składania zamówienia. Teczki ofertowe najczęściej zamawia się w drukarni, co można zrobić online lub też za pośrednictwem agencji reklamowej, zwłaszcza jeśli nie jest to jedyny gadżet, w jaki chcielibyśmy się wyposażyć.

Teczki ofertowe dostępne w sprzedaży posiada firma MILO

A może takie teczki, które od razu wyróżnią się spośród innych?

Alternatywą dla biznesowego minimalizmu jest kreatywne podejście do projektu takiej teczki. Tak naprawdę to my decydujemy o tym, co się na niej znajdzie, a mamy do zagospodarowania cały jej przód, tył, a także stronę wewnętrzną. Jeśli teczka będzie zachwycała umieszczoną na niej grafiką - z pewnością stanie się pożądanym gadżetem reklamowym. Z pewnością warto wziąć sobie do serca, że im atrakcyjniejsze gadżety zaoferujemy naszym klientom tym bardziej pozytywny będzie ich stosunek do naszej firmy, a dodatkowo - im chętniej będą korzystać z naszych gadżetów reklamowych w życiu codziennym, tym sławniejsza stanie się nasza firma. Dlatego też gadżety tego rodzaju zawsze powinny być przede wszystkim praktyczne.

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki