Zastosowanie standów reklamowych jest bardzo szerokie, dlatego też wiele firm decyduje się na ich zakup. Tym bardziej że standy producent może zaoferować nam co najmniej kilka wersji tych produktów, które mogą zostać dopasowane do potrzeb naszego przedsiębiorstwa i planowanej kampanii reklamowej. Standami nazywamy stojaki reklamowe, które mogą służyć do wyeksponowania danego przekazu albo też określonej kategorii produktów. Co na takim standzie najlepiej umieścić, aby osiągnąć zamierzony cel reklamowy?

Standy, które sprawdzą się dla każdej firmy

Standy, szczególnie te kartonowe, doskonale sprawdzają się do tego, aby umieścić je bezpośrednio w siedzibie firmy. Zamieszczone na nich informacje mogą mieć charakter reklamowy, można na nich umieścić informacje o ofercie, która przedstawiona w atrakcyjny wizualnie sposób znacznie łatwiej dotrze do klienta. W wielu lokalach standy reklamowe są wykorzystywane do eksponowania ulotek i folderów, które klienci lub odwiedzający dane miejsce mogą zabrać ze sobą. Standy w takim charakterze pojawiają się także na różnych wydarzeniach branżowych, na wykładach, prelekcjach, a także targach.

Producent standów - http://segregatory.pl/standy/standy-planszowe

Standy, których głównym celem jest eksponowanie produktów

Ten rodzaj stojaków reklamowych zapewne także jest nam dobrze znany. Tego typu stojaki zazwyczaj znajdują się bezpośrednio na hali sklepowej i posiadają specjalne półki, dzięki czemu przypominają swego rodzaju regał na produkty. Na takim standzie reklamowych umieszcza się te towary, na które chce się zwrócić uwagę klienta. Dzięki standowi klient wybiera ten produkt, który jest dobrze wyeksponowany nie zagłębiając się już w konkretne alejki sklepowe. Często też jest tak, że klienci decydują się na zakup produktu ze standu całkowicie spontanicznie, pomimo tego, że przed przyjściem do sklepu nie mieli oni tego konkretnego towaru na swojej liście zakupowej. Warto zadbać wiec o odpowiednie umiejscowienie standu oraz wyeksponowanie tego, co będzie się miało na nim znaleźć. Tego rodzaju stojaki reklamowe naprawdę charakteryzują się wysoką skutecznością w docieraniu do klientów i pozwalają zwrócić ich uwagę na to, co pożądane z punktu widzenia sprzedawcy.

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki