Jeżeli jesteś na etapie analizowania działalności marketingowej swojej firmy za mijający rok i planowania kampanii na następne miesiące, sprawdź obowiązujące trendy. Wśród nośników, które cieszą się największą popularnością, są flagi reklamowe. Dowiedz się więcej na temat winderów i wykorzystaj je w swojej bieżącej działalności.

Windery są uniwersalną formą reklamy, która ma zastosowanie w wielu branżach. Wykorzystują ją organizatorzy i uczestnicy imprez plenerowych, właściciele punktów gastronomicznych w miastach i na obszarach rekreacyjnych, hotelarze. Doceniają oni zwłaszcza mobilny charakter nośników, które można ustawić zarówno bezpośrednio przy wejściu, jak również przy sezonowym stoisku czy boxie podczas imprezy branżowej.

Fenomen winderów

Zastanawiasz się, co sprawia, że jedne reklamy są lepiej widoczne i bardziej skuteczne, a inne w ogóle nie oddziałują na odbiorcę? Jednym z powodów jest forma przekazu. Okazuje się, że „przerost formy nad treścią” i zamieszczanie zbyt wielu informacji czy krzykliwych grafik przynosi rezultat odwrotny do zamierzonego. Dlatego reklamodawcy w poszukiwaniu alternatywy sięgają po flagi reklamowe, windery czy beach flagi. Decydując się na tego typu nośniki, warto uzupełnić swoją kampanię marketingową innymi produktami, które będą funkcjonalne, a zarazem spełnią swoją reklamową rolę. Dla właścicieli ogródków piwnych czy lokali gastronomicznych ciekawa może okazać się oferta leżaków reklamowych na winders.pl. Stanowi ona wzmocnienie przekazu i – w pakiecie z winderem – dobrze oznakuje lokal oraz utrwali logo, hasło czy nazwę marki w świadomości klientów.

Nie tylko windery

Systemy flagowe na stałe wpisały się w krajobraz polskiej przestrzeni publicznej. Ze względu na rosnące zainteresowanie tym rodzajem nośników w ofercie producenta flag reklamowych — Winders.pl dostępne są też flagi na maszt, płotki reklamowe, banery tekstylne oraz inne formy reklamy outdoorowej. Ich rolą jest:

  • nienachalna reklama, estetycznie wkomponowana w przestrzeń publiczną czy wystrój lokalu,

  • wsparcie akcji promocyjnych na terenie obiektu zamkniętego lub w plenerze,

  • informacja na temat oferty, misji firmy, aktualnych rabatów,

  • dekoracja,

  • odgradzanie przestrzeni.

Z możliwości winderów mogą skorzystać wszystkie firmy. Wraz z innymi nośnikami reklamy outdoorowej sprawdzą się one w całorocznych kampaniach marketingowych, prowadzonych zarówno w ramach firmy, jak również w przestrzeni publicznej. Są mobilne, zatem mogą podążać za odbiorcami poprzez umieszczanie ich np. latem na plaży, zimą na stoku narciarskim.