Gadżety firmowe to nieodłączny atrybut marketingowy każdej firmy. W dobie szerokiego wachlarza możliwości i gamy produktów, firmie ciężko zdecydować się na jeden konkretny przedmiot reklamowy. Jednak zanim dokona się zakupu, warto przemyśleć kilka rzeczy, które ostatecznie zawężą nam możliwości do najbardziej trafnych rozwiązań.

Kroczkami do celu

Najpierw należy zastanowić się, co tak naprawdę jest ważne i potrzebne. Upominek powinien na wstępie kojarzyć się z firmą i być adekwatny do oferowanych przez nią usług. Dlatego też na przykład kalendarze z danymi kontaktowymi firmy budowlanej mogą nie być najlepszym pomysłem. Nie należy zatem kierować się dostępnością i ceną produktu, a jego późniejszym zastosowaniem i jakością, jeśli firmie zależy na dobrych rezultatach. W tym przypadku już lepszym pomysłem byłyby różnego typu narzędzia, czy nawet proste smycze.
Na rynku istnieje wiele stron, oferujących gadżety reklamowe. Pośpiech nigdy nie jest dobrym doradcą - na spokojnie trzeba przejrzeć wszystkie interesujące możliwości, porównać asortyment oraz ceny. Sprawdzenie opinii o danej stronie uchroni przed szeregiem problemów, jakie mogą nastąpić przy podjęciu współpracy z nią, jak na przykład nieterminowość, reklamacje czy niezgodność produktu z opisem. Warto także pamiętać, że im więcej produktów, tym większa możliwa zniżka do wynegocjowania, a przed złożeniem zamówienia można poprosić o próbki. W końcu gadżety będą wizytówką firmy, więc nie mogą być wątpliwej jakości.


Power bank czy pendrive?

Tytuł nagłówka może zabrzmieć lekko zabawnie i ironicznie, jednak są to najczęstsze formy upominków, jakie wręczają firmy potencjalnym klientom. Mają one wiele plusów i nadal są często wykorzystywane do marketingu, jednak powoli może nastąpić ich przesyt. Jest wiele innych możliwości, które są równie skuteczne, ale ich unikalność zadziała jedynie na plus. Mowa tutaj choćby o urządzeniu, jakim jest power bank z nadrukiem. Ta przenośna ładowarka do telefonów i innego małego sprzętu sprawdzi się w codziennym życiu, tym samym skutecznie zostając w świadomości klienta.