Przed pytaniem o wybór firmy transportowej staje wielu trójmiejskich przedsiębiorców, którzy muszą przewieźć swój towar z punktu A do punktu B. Czym powinni się kierować podczas podejmowania tej decyzji?

Nie jest tajemnicą, że w dzisiejszych czasach powstaje wiele firm świadczących usługi przewozowe. Jednak ile z nich można nazwać dobrymi? Jakie są wyznaczniki przedsiębiorstw przewozowych, które zasługują na uwagę klientów? Oto 3 cechy firmy transportowej, której warto zaufać:

1. Wykwalifikowana kadra pracownicza

Niezwykle ważnym czynnikiem wpływającym na ogólny odbiór firmy transportowej na rynku jest załoga, która ją tworzy. Rozpoczynając od szczebla najniższego, aż po najwyższy. Warto zwracać uwagę na przedsiębiorstwa, które:

  • oferują swoje usługi w różnych językach (najbardziej pożądane są: angielski, niemiecki, francuski, hiszpański, włoski oraz języki krajów skandynawskich),
  • mają na swoim koncie wiele projektów, które zakończyły się powodzeniem i zadowoleniem klientów,
  • w swojej kadrze posiadają specjalistów o dużym doświadczeniu zawodowym i chęci rozwoju.

Jeżeli chodzi o trójmiejskie usługi transportowe Gdańsk należy do pomorskich liderów. Stacjonują tu różne firmy, w których pracują dobrze przygotowani do tego ludzie – profesjonaliści zmotywowani do działania, specjaliści w dziedzinach spedycyjno-przewozowych.

2. Profesjonalna flota do zadań specjalnych

Zanim zdecydujemy się powierzyć nasz towar którejś z trójmiejskich firm transportowych, powinniśmy upewnić się, że posiada ona do tego odpowiednie narzędzia. Mowa, rzecz jasna, o pojazdach, które mogą zagwarantować bezproblemowy transport drogowy do każdego zakątka Europy!

Przedsiębiorstwa, które posiadają w swojej kolekcji ciągniki czołowych światowych marek mogą liczyć na pierwszeństwo naszego wyboru. Ważny aspektem jest także różnorodność posiadanych pojazdów. Obecność busów w ofercie firmy działa na jej korzyść. Nie wszystkie ładunki muszą przecież być ponadnormatywne. Często zleca się transport tak zwanej „drobnicy” – a więc pakunków zwykłych rozmiarów.

3. Przyjazna strona internetowa i dobre opinie w sieci

Niektórym wygląd strony internetowej potencjalnego zleceniobiorcy może wydawać się słabym kryterium wyboru przewoźnika. Jednak jest to myślenie nienowoczesne. Dziś wszelkie aktywności internetowe wpływają na profesjonalny wizerunek przedsiębiorstwa i motywuje jego pracowników do działania.

Należy pamiętać, że każda dobrze zarządzana firma logistyczna powinna posiadać profesjonalną stronę internetową, na której wyraźnie zostaną zaznaczone zakładki z kontaktem do firmy, z krótką jej historią czy ofertą usług, jakie pełni. Biznes XXI wieku działa głównie w Internecie. Dlatego tak ważną kwestią jest umiejętnie prowadzona strona czy blog firmy.

Ważnym elementem, który należy brać również pod uwagę, podejmując decyzję na temat wyboru naszego przyszłego trójmiejskiego przewoźnika, są internetowe opinie poprzednich jego klientów. Na ich zdaniu możemy zbudować swoją opinię o firmie i podjąć ostateczny krok. Opinii tego typu szukać można głównie na lokalnych forach internetowych.

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki