Jesteś właścicielem pojazdu, który bardzo często korzysta z samochodu? Czy masz świadomość, jak wiele profitów można osiągnąć, wybierając odpowiedni bank. Sprawdź możliwości.

Chociaż oferta banków jest bardzo zbliżona, nie wszystkie instytucje wychodzą naprzeciw oczekiwaniom osób zmotoryzowanych. Wyjątek stanowią autobanki, tj. banki związane z konkretnym koncernem samochodowym. To właśnie one mają ofertę przygotowaną specjalnie dla kierowców. Oto, czego można oczekiwać.

Bogata oferta dla kierowców

Bank dla kierowców jest instytucją doskonale rozumiejącą potrzeby osób zmotoryzowanych – przejawia się to w przygotowanej ofercie. Istotną rolę odgrywają jednak nie tylko odpowiednio dobrane produkty finansowe, ale również obsługa klienta na wysokim poziomie.

  • Korzystne finansowanie zakupu pojazdów

Obecnie kierowcy są już mniej przywiązani do swoich samochodów, dlatego coraz częściej myślą o zmianie pojazdów na nowe. Dobry bank jest w stanie zrealizować te plany, oferując finansowanie na korzystnych warunkach. Dzięki niskiemu wkładowi własnemu czy niższej miesięcznej racie, można nabyć samochód przy minimalnym obciążeniu domowego budżetu.

  • Konto osobiste z profitami

Darmowe konto osobiste to już standard, dlatego kierowcy liczą na znacznie więcej. Ciekawym rozwiązaniem może być program lojalnościowy Tankuj Korzyści, z którego mogą korzystać posiadacze Moto Konta z oferty Toyota Banku. Program ten pozwala uzyskać zwrot wydatków na paliwo – cashback wynosi nawet do 10%. Dodatkowym atutem jest możliwość otrzymania bonów paliwowych, a nawet zwrotów pieniężnych w wysokości 600 zł – po spełnieniu określonych warunków.

  • Oszczędzanie z bonusami

Standardowe lokaty bankowe często nie pozwalają na osiąganie wysokich zysków. Jednak bank dla kierowcy proponuje specjalne produkty finansowe, dzięki którym można wypracować zysk nawet kilkukrotnie wyższy w porównaniu z lokatami o średnim oprocentowaniu nieprzekraczającym 1-1,5% w skali roku.

  • Obsługa klienta

Bank dla kierowcy powinien oferować nie tylko korzystne produkty finansowe. Liczy sie także wysoki poziom obsługi klienta. Istotną rolę odgrywa bardzo dobry kontakt – zarówno telefoniczny, jak i mailowy. Znaczenie ma także możliwość składania wniosków online, dostęp do formularzy, dokumentów itp.

Wybierając bank dla kierowców, zwróć również uwagę na szybkość kontaktu z konsultantem – po złożeniu wniosku oraz podejście nowych i stałych klientów. Zadowolenie w tym aspekcie jest niezwykle ważne – może rzutować na przyszłe relacje kierowcy z bankiem. A przecież chodzi o to, aby obie strony były zadowolone.