Ścianki reklamowe to strzał w dziesiątkę, jeśli zależy nam na stosunkowo tanim i skutecznym narzędziu promocyjnym. Dzięki nim możliwe jest zaprezentowanie swojej firmy – jej idei, usług czy produktów. Nic więc dziwnego, że coraz częściej widzi się je na targach, szkoleniach, kursach czy prezentacjach. Obecnie wiele firm zajmuje się produkcją ścianek reklamowych, co pozwala na stworzenie takiej, która będzie spełniać wszystkie potrzeby i oczekiwania przedsiębiorcy. Czym zatem kierować się przy wyborze tego typu reklamy wielkoformatowej?

Wybieramy ścianki pop-up

Obecnie do dyspozycji mamy szereg najróżniejszych typów ścianek reklamowych. Różnią się one kształtem, wielkością, sposobem montażu i dostępną powierzchnią do zadrukowania. W celu znalezienia tej najlepszej ścianki pop-up, należy najpierw dobrze określić swoje indywidualne potrzeby i oczekiwania wobec takiej formy reklamy. Inny model sprawdzi się w przypadku jednorazowej i konkretnej kampanii reklamowej niż do wielokrotnego użytku. Jeśli ścianka pop-up ma służyć nam przez lata, to należy zainwestować w produkt dobrej jakości, aby przetrwał przez cały okres użytkowania. Chodzi tutaj o kwestię transportu, montażu i demontażu. Znaczenie ma także to, aby rozmiar ścianki pop-up był dostosowany do miejsca, w którym ma się znajdować. W przypadku ograniczonego metrażu nie ma sensu kupować wielkogabarytowej ścianki, której konstrukcja wręcz przytłoczy wnętrze. Z kolei zbyt mała ścianka reklamowa na ogromnej sali czy hali nie zostanie w ogóle dostrzeżona, przez promocja będzie nieskuteczna.

Ścianki reklamowe mogą być łukowe lub proste. W przypadku tych pierwszych wymagane jest więcej miejsca zważywszy na głębokość ich konstrukcji. Świetnie sprawdzają się one szczególnie podczas eventów, gdzie liczą się walory estetyczne. Ponadto ścianki łukowe są bardziej stabilne. Jeśli jednak mamy o dyspozycji ograniczoną ilość miejsca, to lepszym wyborem będzie zakup ścianki prostej. Kolejną kwestią jest wybór ścianki sprężynowej lub magnetycznej. Te drugie są lżejsze, a ich montaż łatwiejszy i szybszy.

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki