Każdy, kto prowadzi własną firmę wie, że samochód jest niezastąpionym środkiem transportu, dzięki któremu przedsiębiorstwo może działać sprawnie. Niestety, zakup własnych samochodów to dla wielu firm wydatek, na który nie mogą sobie pozwolić.

Alternatywą wydaje się być leasing, niestety, on również nie jest wolny od wad. Nic więc dziwnego, że coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na długoterminowy wynajem samochodów. Dlaczego jest on atrakcyjną propozycją?

Minimum formalności

Każdy, kto próbował skorzystać z oferty leasingu wie, że nie jest to proste. Konieczność zgromadzenia odpowiednich dokumentów oraz spełnienia szeregu zasad dotyczących np. długości prowadzenia działalności czy uzyskiwanych przez firmę dochodów sprawia, że nie zawsze możemy liczyć na pozytywną decyzję leasingodawcy. Co więcej, nawet jeśli leasing zostanie nam przyznany często musimy poczekać minimum kilka dni. Tymczasem wynajem długoterminowy jest dostępny praktycznie od ręki. A czas, jak wiemy, w przypadku działalności firmy ma ogromne znaczenie.

Niższe koszty wynajmu samochodu

Zaletą długoterminowego wynajmu samochodów jest również niższa cena. W porównaniu z kosztem miesięcznej, leasingowej raty cena wynajmu samochodu może być niższa nawet o kilkaset złotych. Zwłaszcza jeśli uda nam się znaleźć dobrą firmę oferującą długoterminowy wynajem samochodów - carfree.pl jest jedną z tych, które udowadniają, że wynajęcie samochodów dla firm zwyczajnie się opłaca.

Rozwiązanie w przypadku uszkodzenia firmowego samochodu

Kolizji i stłuczek na drodze nie da się niestety uniknąć. Sytuacje tego typu potrafią jednak boleśnie odbić się na finansach firmy, ponieważ paraliżują jej pracę. Na szczęście, w tym przypadku również możemy wykorzystać oferty wypożyczalni samochodów. Jak wygląda bezgotówkowy wynajem samochodów z OC sprawcy? Cała procedura odbywa się szybko i sprawnie, ponieważ większość wypożyczalni działa 24 godziny na dobę. Co więcej, w tym przypadku nie musimy ponosić żadnych kosztów wynajmu samochodu. Wszystkie pokrywane są bowiem z polisy sprawcy zdarzenia.

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki