Rozgrywki sportowe to dla wielu coś więcej niż tylko hobby. Zwłaszcza wielbiciele piłki nożnej chętnie oglądają mecze w telewizji, choć potrafią także zainwestować w bilety, aby móc obejrzeć finałowe rozgrywki na stadionie. I nie ma większego znaczenia, czy chodzi o Ligię Mistrzów, Puchar Europy czy może rozgrywki w ramach Euro - fani futbolu chętnie angażują się również w dyskusje na temat ulubionych graczy, a na strategii gry znają się niejednokrotnie lepiej niż trener.

Piłka nożna na żywo to marzenie wielu. Co prawda ceny biletów na rozgrywki stadionowe, zwłaszcza w przypadku rozgrywek na poziomie europejskim, potrafią być wysokie, ale czego się nie robi z myślą o swojej ukochanej drużynie? Coraz częściej ten trend wykorzystują również biura podroży, oferując specjalne wejściówki na mecze i organizując przejazdy do wybranych miast, aby polscy kibice mogli dopingować reprezentację Polski czy któryś z ligowych zespołów.

Bardzo duży wpływ na zainteresowanie światową piłką nożną mają również kanały sportowe. O ile kilka lat temu oferowały one ligowe rozgrywki i ograniczały swoją ofertę do środowych rozgrywek w ramach Champions Ligue, teraz ich oferta obejmuje niemal wszystkie ważne wydarzenia piłkarskie. Rozgrywki w ramach Euro, Puchar Ameryki czy Puchar Świata są dostępne dla każdego, kto wykupił płatny abonament. Najważniejsze rozgrywki piłkarskie są bowiem oferowane w ramach kanałów płatnych, choć pojawiają się także rozwiązania pay per view, pozwalające na oglądanie wybranych meczów w systemie jednorazowych płatności za mecz.

Dużą konkurencją dla tematycznych kanałów telewizyjnych jest od lat Internet. To właśnie coraz częściej Internet jest medium chętnie wykorzystywanym przez fanów piłki nożnej. Ogólna dostępność Internetu oraz możliwość korzystania z jego możliwości zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i na urządzeniach mobilnych sprawiają, że to właśnie w Internecie coraz częściej pokazywane są rozgrywki piłkarskie. Czasem oferowane są one równolegle do transmisji w telewizji, coraz częściej jednak wybrane strony internetowe dają możliwość oglądania całego sportowego widowiska w wysokiej jakości i bez konieczności posiadania płatnych abonamentów czy drogich dekoderów telewizyjnych.

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki