Parkomaty to obecnie nieodłączny element miejskiego krajobrazu – nie brakuje ich m.in. w Zielonej Górze. Służą do naliczania opłat za postój w płatnych strefach parkowania, ale korzystanie z nich oznacza pewne niedogodności, które przeszkadzają kierowcom.

Dlaczego warto mieć aplikację do parkowania?

Aplikacja AnyPark powstała z myślą o tym, aby ułatwić życie kierowcom – nie tylko w Zielonej Górze. Lista korzyści wynikających z jej posiadania jest dość długa. Przede wszystkim użytkownik płaci za rzeczywisty czas postoju, a nie – jak ma to miejsce w przypadku opłat naliczanych przez parkomaty – za każdą rozpoczętą godzinę postoju. Poza tym rozpocząć lub zakończyć parkowanie można z poziomu aplikacji. Podobnie jest z przedłużaniem czasu parkowania – nie trzeba przy tym osobiście fatygować się na parking, wystarczy sięgnąć po telefon. Zapamiętywanie lokalizacji samochodu to kolejna przydatna opcja, w jaką została  wyposażona aplikacja. Parkowanie Zielona Góra przebiega dzięki temu sprawniej, gdyż niepotrzebnie nie blokuje się innym miejsca – niekiedy na dużych parkingach ciężko jest namierzyć nawet własny telefon.

 

Jak korzystać z aplikacji do parkowania?

Kierowcy z Zielonej Góry, którzy zdecydowali się na zainstalowanie aplikacji na swoich smartfonach, wiedzą doskonale, że jest ona bardzo prosta w obsłudze. Aby stać się jej użytkownikiem, należy zainstalować ją na telefonie, a następnie założyć w niej konto klienta. Najszybciej jest zarejestrować się bezpośrednio przez aplikację, ale jeśli ktoś z różnych powodów nie może tego zrobić lub ma z tym kłopot, może dokonać rejestracji przez telefon lub za pośrednictwem specjalnego formularza zamieszczonego na stronie operatora usługi. Podczas rejestracji trzeba podać numer karty płatniczej. Będzie ona powiązana z systemem – w ten sposób pobierane są opłaty za postój. Dane użytkownika w systemie są bezpieczne, nie należy się więc obawiać, że dostęp do takich informacji uzyskają niepowołane osoby. Co ważne, rejestracja w aplikacji nic nie kosztuje.

 

 

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki