Do niedawna w naszych domach dominowały raczej materace 160x200 bonellowe, oparte na systemie sprężynowym. Nie każdy użytkownik był jednak zadowolony w pełni z ich funkcjonalności. Niedawno na rynku pojawiła się nowość – materace sprężynowe kieszeniowe, które cieszą się dużą popularnością. Producenci zapewniają, że jest to bardzo funkcjonalne i trwałe rozwiązanie na lata. Na czym polega fenomen materaców kieszeniowych i dla kogo są przeznaczone?

Materace 160x200 oparte na systemie kieszeniowym

Zwykłe materace bonellowe posiadają sprężyny, które łączą się ze sobą za pomocą metalowego druta. Zwykle uznawane są za hałaśliwe i dość awaryjne. Kiedy zawiedzie jedna sprężyna, cały produkt przestaje być funkcjonalny w pełni.

Materace kieszeniowe, oferowane na przykład na godre.pl cechują się innymi właściwościami:

  • znajdują się w nich setki sprężyn różnej wielkości i twardości na jednym metrze,
  • każda sprężyna jest umieszczana w osobnej kieszeni, aby działała niezależnie od pozostałych,
  • kieszenie są ze sobą połączone i tworzą system.

Materace 160x200 cm kieszeniowe uznawane są za bardzo solidne i wytrzymałe, jak również ciche. Stanowią wspaniałe podparcie dla kręgosłupa na jego całej długości i nie powstaje na nich efekt falowania, który często bardzo przeszkadza osobom śpiącym w parach. Kiedy jeden z partnerów zmienia w nocy swoją pozycję lub wstaje z łóżka, jest to praktycznie nieodczuwalne na materacu kieszeniowym.

Jak dopasować do siebie materac sprężynowy kieszeniowy?

Wszyscy producenci jak Godre zalecają, aby zawsze dostosowywać twardość materaca do wagi swojego ciała, ponieważ wtedy jest on najbardziej praktyczny i komfortowy. Ma to ogromne znaczenie dla wsparcia kręgosłupa, który może odpocząć, a mięśnie wokół niego mają możliwość rozluźnienia się. Warto przestrzegać zaleceń wagowych i wybrać produkt, który będzie spełniał wszystkie wymagania i jednocześnie zapewni zdrowy i bezpieczny sen. Tak wybrany materac kieszeniowy powinien posłużyć przez wiele lat, z uwagi na swoją żywotność.

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki