Płatności internetowe wykonujemy dzisiaj bardzo często. Płacimy w sklepach internetowych, wysyłamy pieniądze znajomym czy rodzinie, wykupujemy różne usługi on-line. Do dyspozycji mamy też nowe, jeszcze szybsze sposoby na przelewy. Co warto znać?

Zwykłe przelewy internetowe robimy coraz rzadziej. Zwykle wykonujemy je tylko wtedy, gdy przesyłamy pieniądze komuś znajomemu lub płacimy rachunki. W sklepach internetowych oraz na innych serwisach on-line częściej korzystamy z innych form płatności, na przykład systemów płatności internetowych, które pozwalają nam na wykonanie błyskawicznego przelewu przez kliknięcie jednego linka. Możemy też płacić przez systemy, na przykład bm.pl, innym osobom, nie tylko na konto, ale i na numer telefonu.

 

Poniżej prezentujemy najnowsze propozycje w dziedzinie płatności internetowych dla tych, którzy chcą płacić jeszcze wygodniej, szybciej i nadal bardzo bezpiecznie.

 

Blik

Blik jest nowoczesną metodą płatności z wykorzystaniem smartfona. To szybki, bezpieczny i prosty sposób na płatności mobilne. Dzięki Blikowi możemy łatwo płacić, wypłacać oraz przelewać pieniądze telefonem. Nie musimy przy tym posiadać karty wydanej przez bank, ponieważ Blik także ją zastępuje. W celu wypłacenia gotówki lub płatności w sklepie po prostu uruchamiamy aplikację i generujemy kod, który wpisujemy na klawiaturze terminala. Blik pozwala też na przelewy na numer telefonu.

 

Przelewy na numer telefonu

Oferuje je banki oraz operatorzy tacy jak bm.pl. Do wykonania przelewu potrzebujemy tylko numeru telefonu komórkowego odbiorcy. Otrzymuje on wtedy na telefon informację o przelewie i może wypłacić pieniądze na swoje konto bankowe.

 

Szybkie przelewy internetowe zamiast zwykłego przelewu

Serwis internetowy bm.pl także pozwala na prowadzenie natychmiastowych przelewów internetowych przechodzących natychmiast do odbiorcy – bez konieczności czekania na księgowanie przelewu. To dobra alternatywa dla zwykłych przelewów międzybankowych, na które musimy zwykle czekać jeden dzień.

 

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki