6 porad dotyczących składania ofert na dom – chcesz kupić dom przeczytaj koniecznie

6 porad dotyczących składania ofert na dom – chcesz kupić dom przeczytaj koniecznie  

 

Znalazłeś swój wymarzony dom i chcesz złożyć ofertę - co dalej?

Każdy, kto chce kupić dom wie, że proces aukcyjny może być stresujący. Na szczęście, jeśli chcesz uniknąć zakupu pod młotek, możesz złożyć ofertę na wybrany dom, podobnie jak w przypadku sprzedaży prywatnej.

Oto nasze sześć wskazówek, jak uzyskać najlepszą ofertę na dom.

 

  1. Składanie oferty

Proces składania oferty jest właściwie bardzo prosty. Wszystko, co musisz zrobić, to skontaktować się z agentem nieruchomości i powiedzieć mu, ile jesteś gotów zapłacić. Agent będzie łączyć się ze sprzedawcą, i wrócić do Ciebie. Możesz to zrobić przez telefon, umieścić go na piśmie w e-mailu, a nawet osobiście, jeśli chcesz.

Ale to nie jest akt podejmowania oferty, że będzie odróżniać się od swoich konkurentów. Wiedza to potęga - na etapie składania oferty powinieneś znać swoją sytuację finansową, poznać warunki przedmieścia, obejrzeć nieruchomość i zbadać konkurencję.

 

  1. Uzyskaj wstępne zatwierdzenie

Postaw się w sytuacji sprzedającego - sprzedaż domu jest żmudna i sprzedający często szukają najłatwiejszego wyjścia. Dlatego musisz ułatwić im ten proces, uzyskać wstępne zatwierdzenie finansów, abyś wiedział dokładnie, z jakimi środkami pracujesz i nie tracisz niczyjego czasu. Zanim będziesz mógł złożyć ofertę, musisz znać swoje ograniczenia. Dowiedz się więcej o uzyskaniu wstępnego zatwierdzenia tutaj.

Chcesz kupić  dom ? sprawdź ile kosztują domy w dużych miastach europy  jak Dresden , Orléans czy London

 

  1. Obecność na pierwszej otwartej inspekcji

Uczestnictwo w pierwszej otwartej inspekcji dla nieruchomości jest ważne. To pozwala ocenić poziom zainteresowania - jeśli nie jest zajęty to sprzedawca jest znacznie bardziej prawdopodobne, aby podjąć ofertę. Jeśli jest dużo ludzi, sprawdź, ilu z nich prosi o kopie umów lub pyta o wczesne oferty. To powinno powiedzieć Ci, z jaką konkurencją masz do czynienia i możesz odpowiednio ustawić swoją ofertę.

 

  1. Szybko złóż ofertę

Jeśli okaże się, że zainteresowanie nieruchomością nie było gorące, kuszące jest opóźnienie złożenia oferty w celu doprowadzenia sprzedawcy do rozpaczy. Jednak najlepiej jest wejść wcześnie i pewnie, i ustawić sprzedawcy szybki termin, aby wrócić do Ciebie. To stawia cię w idealnym miejscu do negocjacji. Rozsądny okres odpowiedzi, aby ustawić byłoby około 48 godzin, to daje sprzedawcy czas na decyzję, ale ogranicza innych nabywców z dostaniem się przed tobą.

 

  1. Zaoferuj swoją najlepszą cenę

Gry z agentem nieruchomości jest pewnym sposobem, aby nie być traktowane poważnie. Agenci nieruchomości robią to codziennie, wolą mieć do czynienia z nabywcami zdecydowanymi. Wiedzą, że większość osób składających ofertę pre-auction są to osoby  albo szukają okazji lub próbuje przeciąć konkurencji, bo prawdopodobnie nieruchomość odpowiada ich potrzebom. Nie strzelaj sobie w stopę przez under-offering i brakuje do wyższego oferenta.

 

  1. Negocjacyjne know-how

Jeśli składasz ofertę, spodziewaj się, że będziesz negocjować. Prawdopodobnie będziesz negocjować przeciwko innym kupującym, więc czy masz do czynienia bezpośrednio ze sprzedającym, czy za pośrednictwem agenta, chcesz, aby Twoja oferta wyróżniała się.

Pamiętaj, że twoim głównym priorytetem jest ułatwienie sprzedawcy. Zrób kilka badań i dowiedzieć się o sytuacji sprzedającego. Jeśli kupił on już inny dom, zaproponuj termin rozliczenia, który pozwoli mu uniknąć finansowania pomostowego lub znalezienia tymczasowego zakwaterowania pomiędzy rozliczeniami.

Oczywiście, nie chcesz „Bader” agenta o ich klienta. Postawić pełne szacunku pytania, takie jak "czy istnieje konkretna data rozliczenia sprzedawca szuka?", lub zapytać agenta, czy istnieją jakiekolwiek warunki, które mogą uczynić swoją ofertę bardziej korzystne. Pamiętaj, agent chce znaleźć odpowiednią osobę do zakupu nieruchomości - wykorzystaj ich wiedzę na swoją korzyść.

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki