grzejnik Kermi

Grzejniki są jednym z ważniejszych elementów domowego wyposażenia. Zależna jest od nich nie tylko estetyka wnętrza, ale także i komfort termiczny. Według ekspertów, projektantów wnętrz, a także i klientów indywidualnych jednymi z lepszych są grzejniki Kermi. Jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej na ich temat – koniecznie zapoznaj się z naszym poniższym wpisem. Zapraszamy!

Postaw na polecany grzejniki Kermi!

Wiele osób podczas generalnego remontu mieszkania decyduje się na wymianę grzejników żeliwnych na nowe. Takie rozwiązanie ma wiele zalet. Przede wszystkim żeliwne grzejniki, które mają 20 -30 lat nie zapewniają już takiego komfortu cieplnego, jak na samym początku. Poza tym modele te z pewnością nie pasują do odnowionych, nowoczesnych wnętrz. Są ciężkie i zajmują sporo miejsca. Z tych względów tak chętnie przez projektantów wnętrz, a także i wykonawców wybierane są grzejniki modernizacyjne Kermi.

Grzejniki modernizacyjne Kermi posiadają standardowe wymiary przyłączeniowe. Z tego względu wymiana starych grzejników na nowe jest prosta, szybka i nie wymaga dodatkowych prac malarskich ani budowlanych. Atutem grzejników Kermi jest także ich estetyka, lekka forma, ze względu na którą idealnie wpiszą się w wiele współczesnych aranżacji.

 

Czym wyróżniają się grzejniki Kermi?

Grzejniki Kermi https://proterm.sklep.pl/kermi,cp684,pl.html to nie tylko modele, które są ciekawe pod względem estetycznym, a także i przystępne cenowo. Produkty te posiadają innowacyjną technologię therm – x2, która jest ich wyróżnikiem. Technologia ta polega na przepływie szeregowym. W pierwszej kolejności nagrzewana jest płyta przednia, dopiero za jakiś czas dołącza do niej tylna. Dzięki temu można znacznie szybciej osiągnąć pożądany komfort termiczny, poza tym w ten sposób zaoszczędzić można nawet 11% w skali roku.

Wyróżnikiem grzejników Kermi jest także to, że dostępne są w wielu wariantach kolorystycznych. Tym samym można idealnie dopasować grzejnik do danego stylu aranżacji.

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki