artykuły tematyczne

Porady

Artykuły zawierają lokowanie produktu, marki lub wskazanie sponsora

Agencja HR – kiedy skorzystać z jej usług?

Agencja HR, inaczej agencja rekrutacyjna, to firma consultingowa specjalizująca się w poszukiwaniu i pozyskiwaniu pracowników na zlecenie, czyli w ramach tzw. outsourcingu.

Z usług takiej agencji korzysta wiele przedsiębiorstw nieradzących sobie z samodzielną rekrutacją lub niemających na nią czasu. Wsparcie agencji HR jest w takiej sytuacji niezwykle wygodnym, a przy tym optymalnym rozwiązaniem, ponieważ z jednej strony stanowi duże odciążenie, z drugiej zaś przekłada się na najlepsze możliwe efekty.

Kiedy nawiązać współpracę z agencją HR?

Agencja rekrutacji SalesHR.pl może zaoferować wsparcie na każdym etapie rozwoju przedsiębiorstwa. Z jej usług możemy skorzystać zarówno na samym początku, tj. w momencie zakładania nowej działalności, gdy chcemy skompletować zespół i zależy nam na tym, by zespół ten złożony był wyłącznie z najlepszych specjalistów w danej branży, jak i później, na etapie rozbudowy firmy, gdy istniejąca już kadra pracownicza wymaga uzupełnienia o dodatkowych członków. Szczególnie polecamy to rozwiązanie przedsiębiorcom, których nie stać na to, by poświęcać czas i pieniądze na organizację naboru we własnym zakresie, oraz tym, którzy najzwyczajniej się na tym nie znają i obawiają się konsekwencji nieudanej rekrutacji. Wskazaniem do nawiązania współpracy z agencją HR są także niezadowalające wyniki finansowe przedsiębiorstwa. Obniżona produktywność i wydajność firmy może mieć wiele przyczyn, zwykle jednak szkopuł tkwi w niewystarczającym, nieodpowiednio dobranym lub źle zarządzanym personelu – profesjonalna agencja rekrutacji pomoże zdiagnozować i rozwiązać ten problem w możliwie krótkim czasie.

Jak działa agencja rekrutacyjna?

Agencja HR bierze na siebie wszystkie obowiązki związane z rekrutacją pracowników lub tylko ich wybraną część – w zależności od potrzeb zleceniodawcy – a następnie realizuje je według ściśle ustalonych, sprawdzonych już przez siebie reguł i procedur. Nie wymaga przy tym nawet minimalnego zaangażowania ze strony klienta, choć oczywiście ma on stały, bezpośredni wgląd w działania agencji, wie też kiedy i jakich wyników może się po niej spodziewać. Tak poprowadzona współpraca przebiega zwykle bezproblemowo i gwarantuje szybkie, a przede wszystkim optymalne efekty.

NAWIGACJA

WYRÓŻNIONE

Tags

Kategorie

Artykuł sponsora/partnera - zawiera lokowanie produktu/marki